  • 21. Data: 2015-10-29 15:19:48
    Temat: Re: Nagle ich oświeciło?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Danusia wrote:
    > Kwota wolna od podatku jest we wszystkich państwach europy, nawet na Białorusi.

    no i ?

  • 22. Data: 2015-10-29 15:20:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-29 o 15:19, witek pisze:

    > no i ?

    To Danusia, trzeba jej wybaczyć ;)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-10-29 15:22:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > No tak. Na przykład 2999.

    Przepisy będą niezgodne z konstytucją 30.11.2016 roku.
    Czyli mają cały rok na uchwalenie nowych, ktore bedą obwiązywały w 2017
    roku.
    Oczywiscie mogą nie zdązyć jak będą chcieli i wowczas podatek zapłacimy
    od każdej złotówki.
    Z jednym ale. Chyba pis w pierwszym roku sie nie odwazy podpaść, aż na
    taką skalę. I w tym nadzieja.

  • 24. Data: 2015-10-29 15:44:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 października 2015 15:22:56 UTC+1 użytkownik witek napisał:
    .
    > Z jednym ale. Chyba pis w pierwszym roku sie nie odwazy podpaść, aż na
    > taką skalę. I w tym nadzieja.

    Właśnie w pierwszym roku się mogą odważyć a w ostatnim, wyborczym roku będą się
    pilnować

  • 25. Data: 2015-10-29 15:44:47
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 29.10.2015 o 14:15, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Zapewne ma inną nazwę niż inne kraje - Tak Francja nie ma nazwy Białoruś
    > (hehehe :)

    Stawiałem raczej na to, że ma stolicę w Mińsku, czego inne kraje nie mają :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 26. Data: 2015-10-29 17:44:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
> [...]
    > .
    >
    > Właśnie w pierwszym roku się mogą odważyć a w ostatnim, wyborczym roku będą się

    nie, tego by im nikt nie zapomnial.
    Tym bardziej, ze inni mieliby fantastyczny argument wyborczy
    przywrocimy kwote wolna od podatku.

  • 27. Data: 2015-10-29 17:48:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >zauwazyles, ze tam jest data 30.11.2016, a nie 2015.
    >maja duzo czasu i chyba pis w pierwszym roku nie odważy się
    >niezdążyć.

    Zauwazylem.
    Jak PIS teraz nie zdazy, to przez caly rok 2016 bedzie obowiazywala
    obecna ustawa PIT.
    A jednoczesnie jeden z jej zapisow straci moc w listopadzie 2016.

    Oj, bedzie sie dzialo :-)

    J.

  • 28. Data: 2015-10-29 17:57:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

    > Zauwazylem.
    > Jak PIS teraz nie zdazy, to przez caly rok 2016 bedzie obowiazywala
    > obecna ustawa PIT.

    tak. i tu akurat pewnie nie zdąży.

    > A jednoczesnie jeden z jej zapisow straci moc w listopadzie 2016.
    Ale to będzie dotyczyło przepisów podatkowych na rok następny.
    nic sie nie zmieni.
    Date 30 listopada wybrano nieprzypadkowo.

    > Oj, bedzie sie dzialo :-)

    nic sie nie bedzie działo.

  • 29. Data: 2015-10-29 20:50:32
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-10-28 o 19:31, Liwiusz pisze:
    > Bzdurny wyrok. Kto powiedział, że jakaś minimalne wynagrodzenie ma być
    > nieopodatkowane?

    tam chyba nie ma matematyka by im to wyliczył, ze na minimalnej płaci
    się naście złotych miesięcznie i dzięki temu lepiej zarabiający płacą o
    wiele wiecej. Bo przy wyższej kwocie biedni zyskają max kilkanascie
    złotych a bogaci kilka stówek. Zeby nie wylewać dziecka z kąpielą trzeba
    by było wprowadzić degresję kwoty wolnej, ale to raczej tez nie byłoby
    zgodnie z KRP...

    --
    @foe_pl

  • 30. Data: 2015-10-29 20:52:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-10-29 o 09:09, Danusia pisze:
    > Kwota wolna od podatku jest we wszystkich państwach europy, nawet na Białorusi.

    Moze jeszcze powiesz, ze na Białorusi równowartość 1750 zł nie jest
    opodatkowana?

    --
    @foe_pl