  • 1. Data: 2006-04-10 20:59:57
    Temat: Nadzór budowlany
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Mój dom graniczy z budynkiem który jest w bardzo złym stanie. Przez co
    wilgoć z murów tego budynku przechodzi na ściany mojego domu. Właściciel nic
    z tym nie robi, choć wszystko się wali i zagraża pieszym. Czy Powiatowy
    Nadzór Budowlany jest właściwą instytucją do której mogę się zwrócić z
    prośbą o interwencje
    Pozdrawiam
    Eter

  • 2. Data: 2006-04-10 21:29:25
    Temat: Re: Nadzór budowlany
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    a&B [###a...@p...onet.pl.###] napisał:

    Jak najbardziej. Przy czym położył bym nacisk na zagrożenie zawaleniem
    się (katastrofa budowlana). Wówczas muszą bardzo szybko zadziałać, bo
    jakby tak się zawaliło faktycznie - nie daj boże komuś na głowę, to po
    doświadczeniach Katowickich kogoś by zamknęli.

  • 3. Data: 2006-04-10 22:09:33
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakby tak się zawaliło faktycznie - nie daj boże komuś na głowę, to po
    > doświadczeniach Katowickich kogoś by zamknęli.

    Dzięki za odpowiedz, wysłałem pismo do tego urzędu i załączyłem zdjęcia.
    Jest to parterowy dom, ale na szczycie murów są luźne cegły. Przez co mogą
    one być zagrożeniem dla pieszych
    Eter