  • 11. Data: 2021-10-29 17:00:16
    Temat: Re: Będzie Drugi Marsz ZDELEGALIZOWANEJ Niepodległości
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 16:44, A. Filip pisze:

    > Czy Burmistrz Trzaskowski (PO) będzie w prawie rozwiązać
    > *niezarejestrowaną* demonstracja?

    Jeżeli będą nawoływać do nienawiści i przemocy (jak zwykle), to policja
    będzie miała obowiązek zakończyć ten cyrk.

    > Tak się buduje "poszanowanie prawa"? Nie sądzę.

    Przestrzeganie prawa przez policję jak najbardziej buduje poszanowanie
    prawa.

    Ale już nie ma policji, więc spokojnie możesz wziąć (a raczej wziąść) w
    tym cyrku udział.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2021-10-29 17:14:27
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/marsz-niepodl
    eglosci-2021-sad-apelacyjny-utrzymal-w-mocy-uchyleni
    e-decyzji-wojewody-o-rejestracji-wydarzenia-5470706

> [...]
    > obywateli będzie miało ich wyrok *znowu* głęboko w dupie.
    > Tak się buduje "poszanowanie prawa"? Nie sądzę.

    Też myślę, że tym zjebom policja powinna pałkami wbić do głowy szanowanie
    prawa.
    Cieszę się, że się zgadzamy.