  • Data: 2003-10-19 21:44:20
    Temat: NOM - problem z rachunkiem (troche dlugie)
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!
    Jak zapewne wiecie jakis czas temu uzytkownikom telefonow stacjonarnych
    zostal udostepniony prefiks 1044 - z czego przez ponad pol roku, z blizej
    nie okreslonych przyczyn, nie byly pobierane oplaty za korzystanie z tej
    uslugi.
    Po ponad pol roku Niezalezny Operator Miedzymiastowy wystawil rachunek za
    caly ten okres (w moim przypadku na ponad 300 zl).
    W tej chwili sprawe prowadzi firma windykacyjna i probuje wyciagnac
    pieniadze. Przynajmniej ode mnie. Do tego stopnia, ze zostalem postraszony
    skierowaniem sprawy do sadu. I tutaj mam kilka pytan dotyczacych tej
    sprawy...
    Jak ta cala sytuacja wyglada w swietle prawa? Na jakiej podstawie NOM moze
    obciagnac mnie taka kwota? Nigdy nie podpisywalem zadnej umowy z NOMem ani
    nie wyrazalem zgody na obciazanie mnie dodatkowymi kosztami. Z tego co sie
    dowiedzialem w tej firmie windykacyjnej: "ostatnio zmienily sie przepisy".
    Jednak przepisy zmienily sie dlugo po tym jak korzystalem z tego prefiksu.
    Dlaczego za brak zorganizowania w NOMie i TPSA mam ponosic dodatkowe koszty?
    Pisze dodatkowe bo na kazde koszty zwiazane z TPSA zgadzam sie w 100% co
    jest naturalne bo przeciez podpisywalem umowe abonencka.
    A przede wszystkim dlaczego i czy w ogole musze placic ten rachunek? Jezeli
    tak to na jakiej podstawie?
    Nie wiem co o tej sprawie sadzic bo nie znam prawa na tyle dobrze ale na moj
    "chlopski" rozum jest to malo powazne, zeby nie powiedziec idiotyczne. Czy
    teraz bede co jakis czas dostawal rachunki na np. 300zl nie oparte na zadnej
    umowie i byle kto bedzie mnie ciagal po sadach...??

    Moze troche sie rozpisalem ale dla mnie tak sprawa jest bulwersujaca.
    Chcialbym prosic Was jako osoby najbardziej zaznajomione z tematem (prawa) o
    pomoc w tej sprawie. Z gory oczywiscie dziekuje.
    Mile widziane odpowiedzi na priv poniewaz do czwartku mam mocno ograniczony
    internet.