  • 1. Data: 2007-03-13 21:02:21
    Temat: NIP-3 i terminy
    Od: "loopez" <l...@l...ez>

    Witam,

    Zmieniłem miejsce zamieszkania, jestem w trakcie zalatwinia formalnosci
    meldunkowych (czekam az poczta dotrze do mnie potwierdzenie wymeldowania ze
    starego miejsca). Pozniej zamelduje sie w nowym miejscu i zloze wniosek o
    nowy dowod osobisty.
    Jesli na zlozenie formularza NIP-3 mam 30 dni, to z gory wiadomo, ze nowego
    dowodu nie otrzymam do tego czasu. A wlasnie w nim beda te nowe dane
    podlegajace aktualizacji.

    1. Ktos mial juz taki przypadek?
    2. Gdzie zlozyc druk NIP-3 - w starym czy nowym urzedzie skarbowym?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-13 21:31:17
    Temat: Re: NIP-3 i terminy
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    loopez wrote:
> [...]
    > podlegajace aktualizacji.
    >
    > 1. Ktos mial juz taki przypadek?
    > 2. Gdzie zlozyc druk NIP-3 - w starym czy nowym urzedzie skarbowym?

    W nowym urzędzie. Teoretycznie powinieneś złożyć ten formularz do 30 po
    zmianie danych. Czyli najpierw, do 30 dni po przeprowadzce podajesz nowy
    adres zamieszkania (tylko on się zmienił, dowód masz jeszcze stary), a
    później do 30 dni po otrzymaniu nowego dowodu aktualizujesz adres
    zameldowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak