  • 1. Data: 2008-01-29 19:34:32
    Temat: NFZ, ubezpieczenie zdrowotne osoby po studiach
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    Witam,

    23 letni student uzyskał wszystkie wpisy
    do indeksu we wrześniu 2007 roku.
    Do października tworzył pracę inżynierską,
    którą obronił w listopadzie.
    W styczniu 2008 roku odebrał dyplom
    i oddał w sekretariacie legitymację
    (była ona ważna do 31 października 2007).
    Obecnie osoba ta nie pracuje i nie ubezpieczyła
    się dobrowolnie. W marcu podejmie studia
    magisterskie na innej uczelni.

    Czy student jest objęty nadal ubezpieczeniem w NFZ?
    Jeśli tak, to w którym miesiącu ono wygaśnie?
    Jeśli nie jest objęty ubezpieczeniem, to w którym
    miesiącu ono wygasło?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Robbo

  • 2. Data: 2008-02-02 11:48:24
    Od: "Michał Trych" <t...@p...onet.pl>

    > Czy student jest objęty nadal ubezpieczeniem w NFZ?
    > Jeśli tak, to w którym miesiącu ono wygaśnie?
    > Jeśli nie jest objęty ubezpieczeniem, to w którym
    > miesiącu ono wygasło?

    Zadzwon do NFZ, ew idz bo i tak musisz:)
    Ubezpieczenie masz o ile pamietam wlasnie do konca waznosci legitymacji.
    przynajmniej ja tak mialem. Jesli juz nie masz legitymacji, do nfz idziesz z
    zasw o tym kiedy sie obroniles.
    Pozdrawiam
    Michał