  • 21. Data: 2004-05-05 12:22:58
    Temat: Re: NASK - precedens w Polsce !!!
    Od: "mosi" <m...@o...pl>

    > Hej, Alfred, jak juz bawi cie odpowiadanie roznego rodzaju gowniarzerii to
    > przynajmniej cytuj prawidowo autorow wypowiedzi, ok?

    Faktycznie, Alfred wyszło na to, że to ty napisałeś, sori. Jakby teraz wyszło
    podobnie to znaczy, że to onet źle cytuje.

  • 22. Data: 2004-05-05 12:31:58
    Od: "mosi" <m...@o...pl>

    > Szkoda ze ten regulamin jest zlodziejski. A coz on zawinil, ze ma byc taki
    > madry po tej szkodzie?

    Tym, że nie przeczytał uważnie regulaminu.

    > Ktos (NASK) ma prawo jako jedyny rejestrowac domeny i
    > zabierac je na wlasne widzi misie.

    Słusznie zauważyłeś, NASK ma takie prawo.

    > Zapewne chcialbys zeby podobne zwyczaj

    Ja bym chciał żeby NASK tak sprawnie radził sobie z wszystkimi naciągaczami
    jak w tym przypadku.

  • 23. Data: 2004-05-05 15:50:12
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    itstudent wrote:
    > A może właściciel zwiazal sie z domena emocjonalnie! A moze mial
    > plany na seriws www, a to ze nie ma jeszcze gotowego efektu pod tym
    > adresem to juz inna sprawa!
    > Przypominam ze domen internetowych nie uzywa sie tylko do uslug
    > zwiazanych z protokolem http! Pomsyl czlowieczku troche!

    Właśnie myślę. I myślę, że kupował ją wyłącznie z zamiarem
    późniejszej odsprzedaży z zyskiem właściwej jednostce samorządowej, gdy
    się połapią co i jak. Ty MYŚLISZ inaczej?

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 24. Data: 2004-05-05 19:01:28
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> wrote in message

    > Właśnie myślę. I myślę, że kupował ją wyłącznie z zamiarem
    > późniejszej odsprzedaży z zyskiem właściwej jednostce samorządowej, gdy
    > się połapią co i jak. Ty MYŚLISZ inaczej?

    A chocby nawet to co? Jedni zyja z handlu inni z produkcji. Nie widze powodu
    dlaczego handel domenami nie malby byc zajeciem przynoszacym dochody. Prawa
    nie zlamal. Jezeli NASK chce rozwiazac z nim umowe powinni zaplacic za
    poniesione straty. W tym wypadku straty nie wiaza sie jedynie z oplatami
    rejestracyjnymi.

    --
    Grzegorz

  • 25. Data: 2004-05-05 19:13:34
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Grzegorz wrote:
    > A chocby nawet to co?

    Tu odpowiadałem na argument myślenia.

    > Jedni zyja z handlu inni z produkcji. Nie widze
    > powodu dlaczego handel domenami nie malby byc zajeciem przynoszacym
    > dochody. Prawa nie zlamal.

    W umowie było jednak zastrzeżenie.

    > Jezeli NASK chce rozwiazac z nim umowe
    > powinni zaplacic za poniesione straty. W tym wypadku straty nie wiaza
    > sie jedynie z oplatami rejestracyjnymi.

    Ale te straty trzeba udowodnić. Na wspomnianej domenie nic nie ma i
    chyba nigdy nie było. Więc skąd straty?

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 26. Data: 2004-05-05 19:18:06
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    > W umowie było jednak zastrzeżenie.

    Ktore nie zostalo zlamane. WWW to nie nazwa powiatu.

    > Ale te straty trzeba udowodnić.

    Trzeba.

    > Na wspomnianej domenie nic nie ma i
    > chyba nigdy nie było. Więc skąd straty?

    Chocby zamrozenie kapitalu obrotowego. 100zl obrocone raz w miesiacu z
    zyskiem 5% to po 2 latach ponad 300zl. (to tylko przyklad).

  • 27. Data: 2004-05-05 19:40:16
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Grzegorz wrote:
    > Chocby zamrozenie kapitalu obrotowego. 100zl obrocone raz w miesiacu z
    > zyskiem 5% to po 2 latach ponad 300zl. (to tylko przyklad).

    Ekhm. Podaj gdzie można tyle zarobić. Może coś ulokuję :-)
    Nawet odsetki ustawowe są o wiele niższe.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 28. Data: 2004-05-05 19:44:39
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    > Ekhm. Podaj gdzie można tyle zarobić. Może coś ulokuję :-)

    We wlasnej firmie.

    > Nawet odsetki ustawowe są o wiele niższe.

    Chyba, ze zalegasz z podatkami ;-)

  • 29. Data: 2004-05-05 19:54:55
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Grzegorz wrote:
    > We wlasnej firmie.

    Wspomnany właściciel www chyba nie ma firmy, bo zakup domeny był na
    osobę prywatną. A każdy szanujący się przedsiębiorca wykorzystałby
    okazję i wrzucił opłatę dla nask w koszty działalności :-)

    > Chyba, ze zalegasz z podatkami ;-)

    Odsetki są chyba nadal ustawowe. A dochodzi "tylko" opłata dodatkowa
    nie mająca (teoretycznie) nic wspólnego z zaległą kwotą.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 30. Data: 2004-05-05 19:56:17
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    > Wspomnany właściciel www chyba nie ma firmy, bo zakup domeny był na
    > osobę prywatną. A każdy szanujący się przedsiębiorca wykorzystałby
    > okazję i wrzucił opłatę dla nask w koszty działalności :-)

    To nie zmienia postaci rzeczy.