  • 41. Data: 2004-08-18 09:45:40
    Temat: Re: NARKOTYKI
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Bo Rogaś, biedaczek, nie zauważył, że ani razu nie wypowiedziałem się
    > przeciwko legalizacji 'trawki' jako takiej - tylko przeciwko niektórym
    > agrumentom 'za' (z uwagi na ich idiotyczność).
    ale ja to tylko kontrowalem, sorry moze przeoczylem moja optyka fragment
    w ktorym zaznaczasz ze jestes za ;-)
    > Oooo! Rogaś się rozmnożył... Czy może kolejny gapcio, który nie zauważył
    > drobiazgu, który wytknąłem powyżej.
    ale przekracanie niku P.Andrzeju tez nie jest w dobrym tonie, w kazdym
    razie dziwnie ci sie nastroj i podejscie zmienilo

  • 42. Data: 2005-05-05 10:29:58
    Od: wb<w...@o...pl>

    nie wiem czy sobie zdajeciesprawe... ale pierwszym narkotykiem po jaki siega
    czlowiek jest wlanie ALKOHOL... chociaz nikt nie nazwago narkowtykiem

    z medycznego punktu widzenia jest on narkotykiem duzo ciezszym i duzo bardzoej
    uzalezniajacym od trawy

    zaczyna sie nie od 'jointa' tylko od piwa ...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 43. Data: 2005-05-05 15:17:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "wb" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem czy sobie zdajeciesprawe... ale pierwszym narkotykiem po jaki
    > siega
    > czlowiek jest wlanie ALKOHOL... chociaz nikt nie nazwago narkowtykiem

    kawa, internet/komputer, papieros, czemu akurat Twoim zdaniem alkohol?

    > z medycznego punktu widzenia jest on narkotykiem duzo ciezszym i duzo
    > bardzoej
    > uzalezniajacym od trawy

    w sensie medycznym trawa nie uzaleznia.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 44. Data: 2005-05-05 18:10:15
    Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il>

    Przemek R... napisał(a):

    > kawa, internet/komputer, papieros, czemu akurat Twoim zdaniem alkohol?

    Dla mnie np. wszystkie w/w, tę listę możnaby powiększyć o jakieś 80%
    rzeczowników ze SJP, ale alkohol jest najbardziej społecznie uciążliwy,
    trzeba to przyznać. Dlatego pewnie kolega podał taki mocny przykład.