  • 11. Data: 2004-08-15 17:52:13
    Temat: Re: NARKOTYKI
    Od: Dredd<...@...pl>

    > heh marihuana nie uzaleznia zacznijmy od tego...

    Ciekawy pogląd.
    A ja znam człowieka, który póki nie kupił działki trawy, był zdołowany,
    rozdrażniony i nie był w stanie na niczym innym niż ziele się skupić. I
    trzeba było za niego myśleć żeby miał co zeżreć i z czego żyć bo jemu
    jakoś słabo to wychodziło. Czy to mogło być uzależnienie? A jeśli nie -
    to co to było?
    Na marginesie: z czasem pojawiły się też inne dragi - ale może to był
    tylko wyjątek od zasady

    Zaryzykuję więc pogląd, że trawa jednak uzależnia - pewnie inaczej i z
    innymi skutkami niż twarde narkotyki - ale jednak uzależnia -
    podobnie jak papierosy, alkohol i inne pomagające
    ludziom "regulować swą psychikę" substancje i zachowania.

    BTW: A internet uzależnia? ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-08-15 18:21:37
    Od: "Maria" <m...@l...pl>

    > ta Monar i Media musza z czegos zyc :D
    > wydzial d/s narkotykow tez musi scigac hurtownikow(co posiadaja 2g przy
    > sobie :P)

    > heh marihuana nie uzaleznia zacznijmy od tego...
    > to nie jest problem, bo on nie istnieje...
    > propaganda
    > dochodzimy do sedna sprawy, otoz alkochol uzaleznia trawa nie,

    P...sz.
    Nie masz o tym pojęcia, a teorie takie jak twoja właśnie pomagają się
    uzależnić.

    > jak ktos ma juz zycie spieprzone to chce o tym zapomniec, siega po trawe
    > ... uruchamia sie u niego syndrom amotywacji... a jak spieprzy sobie
    > zycie doszczetnie to zacznie siegac po twarde dragi... tak to wyglada...
    > ale jakby nie bylo Mj tez by ruszyl na ciezkie dragi(tzn. to jest tylko
    > logika, ciezko przeprowadzic takie badania ;/)

    Tylko o tym, że każdy nałóg jest chorobą nie słyszałeś?
    Jak to do twojej teorii pasuje?

    > hmmm psychike? ojjj nie wiem... tzn. generalnie wole ganjarzy nizli
    > alkocholikow, ludzi co cpaja here, amfe itp. czlowiek upojony zielem nie
    > zaatakuje ci raczej na ulicy, nie niszczyl przystankow itd.

    Mylisz się.

    > Natomiast MJ nie wplywa na prawie wcale, u osob palacych czesto i
    > regularnie poza amotywacja nie zauwazono zadnych zmian w mozgu,
    > amotywacja z reguly sie konczy kiedy substancja opusci cialo...
    > natomaist alkochol niszczy bialka, szare komorki i to jest rowniez
    > udowodnione naukowo...

    Ciekawe gdzie?
    Chyba jakiś diler przeprowadzał to badanie, żeby mu lepiej towar schodził.
    Jest wręcz przeciwnie.
    Alkochol zabija o wiele mniej komórek mózgowych niż jakikolwiek narkotyk.
    Co więcej proces uzależnienia się od narkotyków jest o wiele szybszy niż od
    alkocholu.
    Co nie zmienia faktu, że obie choroby są jednakowo przerażające.
    Zmieniają psychikę i dowodem tego są właśnie takie
    powymyslane - najczęściej przez ludzi uzaleznionych - teorie, które
    umozliwiają im dalsze cpanie/picie itd...

    Pzdr.

  • 13. Data: 2004-08-15 18:25:50
    Od: "Maria" <m...@l...pl>

    (...)
    > Heh - może więc zdelegalizować papierosy, a na alkohol wprowadzić
    > zezwolenia? Tzn. jak kogoś się przyłapie np. bełkoczącego po
    > przedawkowaniu alkoholu, to odebrać mu prawo do picia na parę miesięcy
    > ;-> (to tak pół żartem-pół serio ;)

    Dobrze, że dodałeś.
    Wyobraź sobie zabranie polakowi alkocholu...
    Biedaczyna, nagle okazało by się, że nie potrafi funkcjonować. :-)))
    Wyobrażam to sobie.

    Pzdr.:

  • 14. Data: 2004-08-15 18:36:50
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Ludzie skupcie się na tym co piszecie. Jak już mędrkujecie na temat teorii z
    nim związanym, to niech do Was dotrze, że pisze się to ALKOHOL, ALKOHOL,
    ALKOHOL, ALKOHOL

  • 15. Data: 2004-08-15 19:44:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zaryzykuję więc pogląd, że trawa jednak uzależnia

    tylko i wyl;acznie psychicznie moze uzaleznic, nigdy fizycznie.

    P.

  • 16. Data: 2004-08-15 20:33:14
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > tylko i wyl;acznie psychicznie moze uzaleznic, nigdy fizycznie.
    dokladnie, a psychicznie to sie mozesz o dlugopisu nawet uzaleznic

  • 17. Data: 2004-08-15 20:40:54
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Maria napisał:

    > P...sz.
    > Nie masz o tym pojęcia, a teorie takie jak twoja właśnie pomagają się
    > uzależnić.

    widze operujemy potwierdzonymi faktami!!!

    > Tylko o tym, że każdy nałóg jest chorobą nie słyszałeś?
    > Jak to do twojej teorii pasuje?

    nie rozumiem...
    jestes uzalezniona psychicznie od wielu rzeczy, fizycznie napewno tez...
    jestes CHORA!

    > Mylisz się.

    i znowu, i teoria i wiedz parktyczna....
    ty wiesz jak czlowiek reaguje na ten srodek...
    nie pierdol glupot skoro nie masz o tym zielonego pojecia...
    na jakich badan i pracach naukowych opierasz swoja wiedze...

    > Ciekawe gdzie?
    > Chyba jakiś diler przeprowadzał to badanie, żeby mu lepiej towar schodził.
    > Jest wręcz przeciwnie.
    tak diler!!! kobieto czy ty myslisz, czasem? gdzies? woogle?
    diler to chce zeby trawa byla nielegalna wtedy zarabia gruba kase, moze
    dyktowac cene itp.!!!
    > Alkochol zabija o wiele mniej komórek mózgowych niż jakikolwiek narkotyk.
    alkohol to narkotyk!!! i zabija wiecej komorek niz naprzyklad kawa! albo
    marihuana, ktora woogle nie zabija komorek!!!! U osob palacych duze
    ilosci trawy regularnie nie odnotowano zadnych zmian w mozgu!!!
    > Co więcej proces uzależnienia się od narkotyków jest o wiele szybszy niż od
    > alkocholu.
    alkohol to narkotyk!! czy ty masz jakies klopoty ze zdobywaniem wiedzy?
    poczytaj troche naukowych prac, badan!!! a nie chrzan glupot!!!
> [...]
    > powymyslane - najczęściej przez ludzi uzaleznionych - teorie, które
    > umozliwiają im dalsze cpanie/picie itd...
    powymyslane teorie to masz ty ja opieram wszystko o badania naukowe od
    chocby RAPORT WHO(World Health Organization[swiatowa organizacja
    zdrowia) przeczytaj chociaz ten raport a pozniej pisz glupoty!!!

    idz na policje woogle i oskraz mnie o to, ze zachecam do spozywania!!

  • 18. Data: 2004-08-15 20:44:06
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A niestety ani 'maryśka', ani tym bardziej papierosy nie mają żadnych
    > takich neutralnych zastosowań (i osobiście jestem za delegalizacją tych
    > ostatnich :) )

    sluchaj czytales cos kiedys o wlasciwosciach leczniczych marihuany?!

    o przemysle w ktorym wykorzystuje sie konopie...
    naprawde ludzie macie poglady ciesze sie, ale trzeba je podeprzec wiedza!!!

> [...]
    > zezwolenia? Tzn. jak kogoś się przyłapie np. bełkoczącego po
    > przedawkowaniu alkoholu, to odebrać mu prawo do picia na parę miesięcy
    prohibicja? ;-)
    So we don't want no PROHIBITION in the Warsaw!! :P

  • 19. Data: 2004-08-15 20:44:13
    Od: Dredd<...@...pl>

    > dokladnie, a psychicznie to sie mozesz o dlugopisu nawet uzaleznic

    Dlatego gdyby uzależnianie się od długopisu było wystarczająco częste
    i rodziło wystarczająco liczne konsekwencje społeczne - posiadanie
    długopisów pewnie zostałoby zakazane :) ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 20. Data: 2004-08-15 20:46:15
    Od: rogus <r...@t...spammer.pl>

    Użytkownik Dredd napisał:

    > Dlatego gdyby uzależnianie się od długopisu było wystarczająco częste
    > i rodziło wystarczająco liczne konsekwencje społeczne - posiadanie
    > długopisów pewnie zostałoby zakazane :) ;)
    ejjj uzaleznienie od komputera jest czeste :D zakaz korzystanie z
    komputera!!! psychiczne uzaleznienia sie nie licza:D kazdy moze sie
    uzaleznic od czego chce :> nie mozna tych rzeczy zakazac... :P