  • Data: 2003-04-22 08:35:32
    Temat: Może tym razem?
    Od: "W.S." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do rozwiązania sprawę dla mnie bardzo ważną ale jak do tej pory nie
    udało mi się niczego dowiedzieć. Może znajdzie się osoba która coś podpowie.
    Otóż uległem kiedyś wypadkowi w pracy który był wynikiem niewłaściwej
    technologii pracy i braku zabezpieczeń ochronnych. Skutki tego wypadku
    odczuwam do dziś a ostatnio się nasilają (czekam na wyniki tomografii
    komputerowej).
    Mam w związku z tym takie pytanie czy mogę domagać się od zakładu
    odszkodowania (rekompensaty) z tego tytułu i na jakiej podstawie.
    Jest to dla mnie bardzo ważne ponieważ całe te badania i leczenie jest
    kosztowne a ja od 2-ch miesięcy nie pracuję.
    Proszę o radę
    Witek.