  • 21. Data: 2013-10-14 17:40:36
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    to znaczy cop masz na mysli? jak kochasz kamery to wsadz jedną do siebie i wyślij
    obraz w świat, popatrze co robisz i ciekawe czy tez takie głupoty bedziesz wypisywał?

  • 22. Data: 2013-10-14 17:56:18
    Od: janek <j...@w...pl>

    W dniu 2013-10-14 17:29, Slawek h pisze:
    > Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba
    nie o to chodzi

    każdy?

    a jeżeli nawet to i tak teraz się gapią, nie można wejść do domu bez
    "monitoringu" sąsiadów

    kamery to jedyne skuteczne narzędzie znacząco ograniczające dewastacje,
    picie chlanie ćpanie w miejscach wspólnych ITD

    a ja bym się cieszył tak jak krzysiek napisał

    chyba że należysz do tych co chleją pod blokiem palą na klatce i sikają
    w windzie

  • 23. Data: 2013-10-14 17:56:58
    Od: janek <j...@w...pl>

    W dniu 2013-10-14 16:00, LeonKame pisze:

    > Cieszył bys sie z czego ? Ze banda ochroniarzy ma polewke z lokatorow ?

    w którym momencie robisz coś czego byś się wstydził?

  • 24. Data: 2013-10-14 17:59:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-10-14 12:29, s...@g...com wrote:
    > Zarzadca twierdzi ze nie wykracza poza "zwykly zarzad" i ma prawo poniewaz robi to
    w ramach dbania o nieruchomosc. Jak tu wygrac?

    Może jakoś tak?

    Click --> <http://tinyurl.com/jak-tu-wygrac>

    Piotrek

  • 25. Data: 2013-10-14 20:23:09
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    Do Janka: nie chodzi że coś robię czego się wstydzę tylko nie chce być w wielkim
    bracie, który jest obecnie wszędzie.

    Piotrek: nic mądrego nie potrafisz napisać, nie?

  • 26. Data: 2013-10-14 20:46:44
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-14 17:29, Slawek h pisze:
    > Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba
    nie o to chodzi

    A idąc po ulicy gdzie tą siatkę masz że nikt jej i co w niej jest nie
    widzi, a kamera na klatce widzi? LOL
    To już ociera się o jakąś schizę LOL
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 27. Data: 2013-10-14 20:49:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-14 17:40, Slawek h pisze:
    > jak kochasz kamery to wsadz jedną do siebie i wyślij obraz w świat,
    Ty faktycznie nie masz pojęcia o co chodzi, a się udzielasz.

  • 28. Data: 2013-10-14 20:58:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-14 17:56, janek pisze:

    > w którym momencie robisz coś czego byś się wstydził?
    No jak w którym? Np. odlać się spokojnie nie można. LOL

  • 29. Data: 2013-10-14 21:19:27
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-14 20:46, Krzysztof 45 pisze:

    > A idąc po ulicy gdzie tą siatkę masz że nikt jej i co w niej jest nie
    > widzi, a kamera na klatce widzi? LOL
    > To już ociera się o jakąś schizę LOL

    Inny przykład:
    Gdy pan K, lat 45 :) wychodzi do pracy na nocną zmianę, to tak się
    składa, że do budynku wchodzi pan L, który pracuje w jednej firmie z
    żoną pana K, a z innymi mieszkańcami budynku nic go nie łączy. Pan L
    wychodzi z budynku na godzinę przed powrotem pana K.
    Pan K wnosi o rozwód, a pani K występuje do Wspólnoty z pozwem o
    zadośćuczynienie za rozpad rodziny.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 30. Data: 2013-10-14 21:45:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Oct 2013, Slawek h wrote:

    > to znaczy cop masz na mysli?
    > jak kochasz kamery to wsadz jedną do siebie i wyślij obraz w świat,

    Ja w sprawie formalnej, nie dotyczącej meritum dyskusji.
    Raczyłeś popełnić gruby błąd w retoryce, dowodząc, że nie
    przykładasz żadnej wagi do drastycznej różnicy między samą rejestracją
    obrazu (przez kogokolwiek, niezależnie czy "legalnie" czy
    "nielegalnie") a jej upublicznieniem i skutkami tego
    ostatniego.

    > popatrze co robisz i ciekawe czy tez takie głupoty bedziesz wypisywał?

    No właśnie.
    Dobrze ująłeś tę różnicę, szkoda, że nie na początku tekstu ;)

    pzdr, Gotfryd