  • 11. Data: 2013-10-14 12:08:26
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Powinien jeszcze zamontowac wam komore gazowa i obciazyc was kosztami a
    niesfornych lokatorow gazowac.

    Banda debili sami sobie obozy koncentracyjne budujecie.

  • 12. Data: 2013-10-14 12:24:26
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-14 09:30, SJS pisze:

    > i sam się podłożyłeś - co jest ważniejsze prywatność jednego człowieka
    > czy bezpieczeństwo wielu ludzi?

    G.no tam, a nie "podłożyłem". :)
    Jeśli "ten konkretny" człowiek zagraża bezpieczeństwu wielu ludzi, to
    jego prywatność jest (na ogół - bo zależy na ile zagraża... chodzenie po
    ulicy w Tucholi z siekierą nie zagraża... a z Kałachem? A dlaczego
    chodzenie z Kałachem zagraża?) mniej ważna.
    Bierze się go za pysk, pakuje do pudła, przestawia zarzuty i
    przetrzepuje telefon, komputer i co-tam jeszcze.
    Podkreślam: tego konkretnego, który zagraża.

    A jeśli nawiązywałeś do poczynań czarnego czerwonego i NSA, to
    prewencyjne inwigilowanie wszystkich ma się to nijak do praw podstawowych.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-10-14 12:29:16
    Od: s...@g...com

    Zarzadca twierdzi ze nie wykracza poza "zwykly zarzad" i ma prawo poniewaz robi to w
    ramach dbania o nieruchomosc. Jak tu wygrac?

  • 14. Data: 2013-10-14 12:35:27
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-10-14 08:48, SJS pisze:
    > Życie człowieka jest najważniejsze.

    To stwierdzenie to nieprawda.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 15. Data: 2013-10-14 15:13:13
    Od: janek <j...@w...pl>

    W dniu 2013-10-14 07:17, s...@g...com pisze:
    > Czy możecie mi powiedzieć jak wygląda z prawnego punktu widzenia sprawa montażu
    kamer na klatce schodowej przez zarządcę? Chodzi mi o punkt w którym może naruszać to
    prywatność? Zarządca sam zdecydował o montaż kamer, obciążył kosztami montażu
    właścicieli i zamontował je przed klatką i widą.

    ja bym się cieszył a ty narzekasz

  • 16. Data: 2013-10-14 15:46:59
    Od: s...@g...com

    > ja bym się cieszył a ty narzekasz
    A z czego mam się cieszyć?

  • 17. Data: 2013-10-14 16:00:52
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > ja bym się cieszył a ty narzekasz

    Cieszył bys sie z czego ? Ze banda ochroniarzy ma polewke z lokatorow ?

  • 18. Data: 2013-10-14 16:28:07
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-14 15:46, s...@g...com pisze:

    > A z czego mam się cieszyć?

    Jest sobie wieżowiec. Mieszkania w nim są dwukondygnacyjne. Więc co
    drugie piętro zatrzymuje się winda.
    Standardem na tym budynku było regularne dewastowanie wind, a na ślepych
    pietrach jaranie trawy i konsumpcja browarów i ogólny syf.
    Wstawili kamery na klatce schodowej i w windach i to gówno zniknęło.

    Więc można się cieszyć.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 19. Data: 2013-10-14 17:29:54
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba
    nie o to chodzi

  • 20. Data: 2013-10-14 17:33:20
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-10-14 17:29, Slawek h pisze:
    > Dokładnie o to mi chodzi, idziesz do domu i kazdy się gapi co masz w siatce. chyba
    nie o to chodzi

    Nie znasz się a głos zabierasz

    --
    sjs