  • 1. Data: 2007-03-24 20:34:49
    Temat: Moje firma wybudowala stacje transformatorowa + linie zasilajaca
    Od: "gosc" <h...@g...pl>

    Powyzsze zostaly wybudowane zgodnie z projektem otryzmanym od Zakladu
    Energetycznego.

    Nastepnie podpisalismy z ZE umowe o przylacznie instalacji do sieci
    energetycznej.

    Oczywiscie w umowie o przylacznie jest info ze zobowiazujemy sie przeniesc
    wlasnosc urzadzen na zaklad energetyczny.

    I teraz moje pytanie. Czy koszty budowy sieci kto9ry wyniosl nas prawie
    250tys zlotych da sie jakos przerzucic na ZE tj. najlepiej czy mozna
    naklonic ZE do odkupienia od nas tego co wybudowalismy.

    Pzdr

  • 2. Data: 2007-03-24 23:09:10
    Od: piotr <p...@o...eu>

    gosc napisał(a):
> [...]
    > 250tys zlotych da sie jakos przerzucic na ZE tj. najlepiej czy mozna
    > naklonic ZE do odkupienia od nas tego co wybudowalismy.

    ZE nie da się napewno wciągnąć w płacenie za koszta budowy tej sieci. ZE
    może jedynie po podpisaniu stosownej umowy eksploatować (obsługiwać) te
    urządzenia, ale wcale nie musi. może to obsługiwać wasz monter z
    odpowiednimi uprawnieniami. a czemu to ma przejść wogóle na na majątek
    ZE?? jeśli nie chcecie, można ustalić granicę eksploatacji i to co
    wubudujecie jest wasze.

  • 3. Data: 2007-03-25 04:39:38
    Od: "JohnyBravo" <J...@c...com>

    Jesli juz przeniosles wlasnosc na ZE

    "Oczywiscie w umowie o przylacznie jest info ze zobowiazujemy sie przeniesc
    wlasnosc urzadzen na zaklad energetyczny."

    to mozna powiedziec ze ZE znalazl juz Jelenia i raczej marne szanse na
    odzyskanie zlotowki!