eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMoje firma wybudowala stacje transformatorowa + linie zasilajaca › Moje firma wybudowala stacje transformatorowa + linie zasilajaca
    From: "gosc" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Moje firma wybudowala stacje transformatorowa + linie zasilajaca
    Date: Sat, 24 Mar 2007 21:34:49 +0100

    Powyzsze zostaly wybudowane zgodnie z projektem otryzmanym od Zakladu
    Energetycznego.

    Nastepnie podpisalismy z ZE umowe o przylacznie instalacji do sieci
    energetycznej.

    Oczywiscie w umowie o przylacznie jest info ze zobowiazujemy sie przeniesc
    wlasnosc urzadzen na zaklad energetyczny.

    I teraz moje pytanie. Czy koszty budowy sieci kto9ry wyniosl nas prawie
    250tys zlotych da sie jakos przerzucic na ZE tj. najlepiej czy mozna
    naklonic ZE do odkupienia od nas tego co wybudowalismy.

    Pzdr