  • 1. Data: 2007-03-24 18:21:25
    Temat: Co grozi
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Za ,wpierd..... gnojkowi ktory na ulicy zaczepia nas slowami, "co sie
    gapisz" itp.....widac ze mu sie nudzi lub ma zly dzien.
    Jaka powinna byc wtedy reakcja....prawidlowa...poza tym wpier.... no bo
    wkoncu nie chcemy lamac prawa.

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2007-03-24 18:44:02
    Temat: Re: Co grozi
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Za ,wpierd..... gnojkowi ktory na ulicy zaczepia nas slowami, "co sie
    > gapisz" itp.....widac ze mu sie nudzi lub ma zly dzien.

    odpowiesz za napasc

    > Jaka powinna byc wtedy reakcja....prawidlowa...poza tym wpier.... no bo
    > wkoncu nie chcemy lamac prawa.

    kaz mu spier... wtedy zapewne on pierwszy da ci w rylo, i bedziesz sie juz
    tylko bronil :)

  • 3. Data: 2007-03-24 20:34:31
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    szerszen napisał(a):

    > kaz mu spier... wtedy zapewne on pierwszy da ci w rylo, i bedziesz sie juz
    > tylko bronil :)

    Tylko go nie zadźgaj !

    E.

  • 4. Data: 2007-03-24 21:25:20
    Od: "Krynix." <a...@t...pl>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > gapisz" itp.....widac ze mu sie nudzi lub ma zly dzien.
    > Jaka powinna byc wtedy reakcja....prawidlowa...poza tym wpier.... no

    Jeżeli naruszenie nietykalności wywołało wyzywające się zachowanie
    pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem
    nietykalności, sąd może odstąpić od wymierzenia kary

  • 5. Data: 2007-03-24 23:31:14
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    > kaz mu spier... wtedy zapewne on pierwszy da ci w rylo, i bedziesz sie juz
    > tylko bronil :)

    Hmmm doopa! dostanie za udzial w bojce. obrona osobista to nie jest
    szczelenie komus w ryj, co najwyzej zastosowanie technik obronnych,
    uderzenia po nogach, nigdy nie w twarz! -tak stwierdzil sad karzac
    mnie na 10m w zawieszeniu na 3lata za to, ze w wieku 20 lat wracajac
    do domu, dostalem w ryj od chlopa ktory poszedl do rezerwy... uderzyl,
    po czym sam pozniej zostal uderzony. sad nie zwracal uwagi na
    podpisane przez niego zeznania iz uderzyl BEZ POWODU jako pierwszy. ja
    sie nie bronilem, ja atakowalem w skutek czego mial liczne obrazenia
    na twarzy etc.

    Zawieszenie chlopak ma jak w banq!

  • 6. Data: 2007-03-24 23:55:13
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czyli wg. prawa, dac sie pobic, zabic.....i wszystko jest ok?
    A jesli jestem mniejszy, mniej silny od napastnika, to mam uwazac zeby bic
    po nogach , nigdy w twarz, on moze , ja nie....
    dobre.
    chuj z takim prawem.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 7. Data: 2007-03-25 00:06:10
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]
    > podpisane przez niego zeznania iz uderzyl BEZ POWODU jako pierwszy. ja
    > sie nie bronilem, ja atakowalem w skutek czego mial liczne obrazenia

    Trzeba się było odwoływac!

    Pozdro Przemek

  • 8. Data: 2007-03-25 00:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > gapisz" itp.....widac ze mu sie nudzi lub ma zly dzien.
    > Jaka powinna byc wtedy reakcja....prawidlowa...poza tym wpier.... no bo

    Oczywiście zignorowanie.

    Tylko jakiś degenerat z poważnym niedorozwojem umysłowym rzuca się w
    takiej sytuacji z rękami.

  • 9. Data: 2007-03-25 02:46:27
    Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@t...pl>

> [...]
    > A jesli jestem mniejszy, mniej silny od napastnika, to mam uwazac zeby
    > bic po nogach , nigdy w twarz, on moze , ja nie....

    Przyjąłeś złe założenie - ani on, ani Ty (chyba, że uderzenie w
    głowę/twarz można uznać za obronę, tj. odparcie bezpośredniego ataku -
    oceniać to będzie sąd, a nie grupowicze :]).
    W przypadku MiK^ (po opisie przedstawionym przez niego) wnioskuję, że to
    była prymitywna forma zemsty, a nie obrona.
    Od karania jest sąd, a nie poszkodowany.

    --
    Pozdrawiam,
    Cezary Śpiewak-Dowbór

  • 10. Data: 2007-03-25 09:02:58
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 25-03-2007 o 00:55:13 Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

    > A jesli jestem mniejszy, mniej silny od napastnika, to mam uwazac zeby
    > bic po nogach

    Jesli jestes mniejszy to latwiej i efektywniej jest bic po nogach ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.