eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMoja naiwnosc w ludzi - czyli dalam sie oszukac proszę o pomoc › Moja naiwnosc w ludzi - czyli dalam sie oszukac proszę o pomoc
    From: "KArolCia" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Moja naiwnosc w ludzi - czyli dalam sie oszukac proszę o pomoc
    Date: Wed, 23 Aug 2006 20:10:37 +0200

    Witam!

    Organizowałam imprezę , współorganizatorów było 3. Jako że sami starzy
    przyjaciele to umowa ustna (nigdy więcej). 2 firmy to własciciele , trzecia
    to pracownik.

    Impreza odbyla sie bez zarzutu, posiadala sponsora. Sponsor przekazal
    pieniadze na pokrycie kosztów firmie 3.
    Po imprezie kiedy przyszlo do rozliczen okazalo sie ze firma 3 zwolnila
    pracownika ktory z nami wspolpracowal i delikatnie mowiac ma wszystko
    gdzies.

    Aktualnie sytuacja wyglada tak ze posiadam kopie umowy pomiedzy sponsorem a
    3 firma w ktorej wyraznie sa wskazane cele na jakie przekazane zostaja
    srodki finansowe, posiadam umowe na ubezpieczenie imprezy podpisana przez
    pracowanika firmy 3. Posiadam pisemne zeznania wszystkich pracowanikow
    ktorzy nie otrzymali pieniedzy. Posiadam pelne oświadczenie ze spisanymi
    zakladanymi wczesniej warunkami umowy przez pracowanika zwolnionego z firmy.

    Jak moge odzyskac pieniadze ktore przekazal sponsor na pokrycie kosztow
    ktore jak na razie zafundowalam z wlasnej kieszeni ( kilkanascie tysiecy
    złoty)?? Wiem ze firma 3 złożyła pełne sprawozdanie do sponsora ze
    zorganizowanej imprezy i zaplacila 3 faktury przelewowe zwiazane z impreza.
    Jak mogę zmusic ich do okrycia reszty kotów oraz (jeśli się da) odzyskania
    swojej części zysku który wygenerowała impreza.

    Wiem że moja wina bo nie spisałam umowy ale robiłam z tą osoba i z tą firma
    już kilkanaście imprez a przez kłótnie pracowanika z właścicielem słyszę
    tylko od właściciela firmy 3 obelgi pod swoim adresem.

    Proszę o poradę czy ma sens iść do prawnika i co jeszcze zbierać (dokumenty,
    zeznania osób) by wzmocnić swoje szanse.