eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin]
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK
    Wołomin]
    Date: Fri, 07 Apr 2017 08:19:02 +0200 (CEST)

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-afera-skok-wol
    omin-ziobro-krytykuje-decyzje-sadu-ws-piotra-p,nId,2
    379061
> [...]
    > P., głównego podejrzanego w aferze SKOK Wołomin. [...]
    >
    > Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie Janusz Jaromin powiedział PAP,
    > że w czwartek ten sąd wydał postanowienie o nieprzedłużeniu aresztu
    > wobec podejrzanego w "postępowaniu ubocznym", uznając, że przedłużanie
    > tego środka zapobiegawczego nie jest konieczne. W głównym
    > postępowaniu, w którym mężczyzna podejrzany jest o wielomilionowe
    > wyłudzenia kredytów, areszt tymczasowy został decyzją sądu zmieniony
    > na poręczenie majątkowe kilka tygodni temu - wyjaśnił Jaromin. [...]

    Prokurator Generalny Zbigniew Ziobro nie mógł ruszyć swojej za ciężkiej
    dupy przez te parę tygodni? Winni są zawsze (wyłącznie) inni (sędziowie)?

    Mi się decyzja sądu nie podoba ale przynajmniej jej uzasadnienie trzyma
    się kupy ze wskazaniem że *podwładni Ziobry* (prokuratorzy) mieli dość
    czasu na odkręcenie "decyzji zapowiadającej" ale przespali.

    --
    A. Filip