  • 1. Data: 2004-06-08 08:22:26
    Temat: Mieszkanie - własność - mały szyld przy oknie.
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    Witam,
    Googlałem, ale nic nie znalazłem.

    Czy mogę bez żadnej zgody i opłat przy swoim oknie wywiesić mały szyld
    (maks. 0.5 mx0.5m)?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam,

    Paweł

  • 2. Data: 2004-06-08 09:22:17
    Temat: Re: Mieszkanie - własność - mały szyld przy oknie.
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Na dobrą sprawę ustawa o działalności gospodarczej czy jak ona tam teraz się
    nazywa zobowiązywała wręcz do oznaczenia siedziby i punktu prowadzenia
    działalności.
    JaC

  • 3. Data: 2004-06-08 10:03:56
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > nazywa zobowiązywała wręcz do oznaczenia siedziby i punktu prowadzenia

    No też tak myślę, tylko czy nie będę ingerował zbytnio w własność
    wspólnotową (jakaś zgoda wspólnoty mieszkaniowej?)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2004-06-08 12:36:54
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ca3svh$f9q$1@news.onet.pl>, Paweł "eGEO.pl" wrote:
    > Witam,
    > Googlałem, ale nic nie znalazłem.
    >
    > Czy mogę bez żadnej zgody i opłat przy swoim oknie wywiesić mały szyld
    > (maks. 0.5 mx0.5m)?

    Myślę, że nie. Ściany są częścią wspólną, a zagospodarowanie części
    wspólnych wymaga zgody wspólnoty. Poza tym wywieszanie szyldów zmienia
    wygąd elewacji, więc wystarczy pomyśleć, co by się działo, gdyby tak
    każdy chciał sobie coś powiesić przy oknie.

    Renata, która niedawno głosowała w swojej wspólnocie w sprawie
    wywieszania szyldów (ile i jakie) na bloku i w sprawie wysokości
    miesięcznych opłat za nie

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę