  • 1. Data: 2004-06-08 07:47:28
    Temat: wzor pisma do Inspektora Nadzoru Budowlanego
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    Witam serdecznie!
    Bardzo prosze o podanie wzoru pisma jw. w sprawie sasiada ktory postawil na
    granicy mojej i jego dzialki plot, a w zasadzie mur o wysokosci ponad dwoch
    metrow. Nie dosc ze zrobil to pod moja nieobecnosc i bez mojej zgody
    (slyszalem ze bez zgody nie moze stawiac ogrodzenia na granicy ale musi sie
    przesunac o 40cm na swoja dzialke) to jeszcze niezgodnie z przepisem, ktory
    mowi ze ogrodzenie musi byc azurowe conajmniej od wysokosci 60cm i
    przeswitujace w minimum 25%.
    Probowalem zwrocic mu na touwage ale niestety jest to jeden z tych typow
    czlowieka, ktory wszystko wie najlepiej i na kazda uwage odpowiada
    przeklenstwami i ublizaniem. W zwiazku z tym nie bede z nim prowadzil zadnych
    rozmow ale postanowilem udac sie z ta sprawa do wlasciwych organow. Dlatego
    tez bardzo prosze o podanie jakiegos wzoru jak ma wygladac takie pismo -
    zgloszenie postawienia ogrodzenie niezgodnego z przepisami i do tego na
    granicy bez mojej zgody.
    Z gory bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2004-06-08 16:23:03
    Temat: Re: wzor pisma do Inspektora Nadzoru Budowlanego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "michael" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Pismo wygląda jak każde inne. Nadawca w lewym górnym rogu. Adresat nieco
    niżej po prawej a dalej treść. Ale skąd tyś te przepisy wziął, to już nie
    wiem.