    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mieszkanie - własność - mały szyld przy oknie.
    Date: 8 Jun 2004 12:36:54 GMT

    In article <ca3svh$f9q$1@news.onet.pl>, Paweł "eGEO.pl" wrote:
    > Witam,
    > Googlałem, ale nic nie znalazłem.
    >
    > Czy mogę bez żadnej zgody i opłat przy swoim oknie wywiesić mały szyld
    > (maks. 0.5 mx0.5m)?

    Myślę, że nie. Ściany są częścią wspólną, a zagospodarowanie części
    wspólnych wymaga zgody wspólnoty. Poza tym wywieszanie szyldów zmienia
    wygąd elewacji, więc wystarczy pomyśleć, co by się działo, gdyby tak
    każdy chciał sobie coś powiesić przy oknie.

    Renata, która niedawno głosowała w swojej wspólnocie w sprawie
    wywieszania szyldów (ile i jakie) na bloku i w sprawie wysokości
    miesięcznych opłat za nie

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę