  • 1. Data: 2003-09-23 09:51:58
    Temat: Mieszkanie w spadku
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    Witam grupę!

    Proszę o pomoc w następującej sprawie.
    Jestem głównym najemcą mieszkania komunalnego w dużym mieście i mieszkam w nim
    od 10 lat wraz z moją żoną i dziećmi. Niedawno zmarł mój ojciec i orzymałem
    na drodze spadku mieszkanie 30 m2 w innym mieście.
    1. Czy chcąc "zatrzymać"mieszkanie spadkowe, muszę swoje komunalne oddać miastu?
    2. Cży są może jakies inne rozwiązania( w moim komunalnym chcę mieszkać, ale z
    mieszkaniem ze spadku muszę się przecież rozliczyć)
    3. Co z Urzędem Skarbowym, opłaty itd...

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2003-09-23 22:31:33
    Temat: Re: Mieszkanie w spadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Sep 2003, wrote:

> [...]
    >+ na drodze spadku mieszkanie 30 m2 w innym mieście.
    >+ 1. Czy chcąc "zatrzymać"mieszkanie spadkowe, muszę swoje komunalne oddać miastu?

    *Mi się wydaje*, że zakaz posiadania innego mieszkania przez
    najemcę komunalnego dotyczy miasta w którym najmuje się
    "komunalnie" :)

    pozdrowienia, Gotfryd