  • 1. Data: 2003-09-23 09:16:41
    Temat: żyrant a lista dłuzników
    Od: "Magdalenka" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie: czy na powstającej właśnie liście dłużników będą znajdować się
    też żyranci?

  • 2. Data: 2003-09-23 16:55:08
    Temat: Re: żyrant a lista dłuzników
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tak.

  • 3. Data: 2003-09-23 21:23:39
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    To w ładne "bagno" sie niektórzy wpakowali.Albo raczej ich wpakowano.

  • 4. Data: 2003-09-23 22:01:41
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    > ...w momencie skorzystania z żyranta (byłaby to niedorzeczność
    > jakich mało, ale cóż)
    chyba nie w tym momencie

    czy dopiero kiedy *zyrant nie płaci*
    > (co byłoby zrozumiałe) ?

    .......a raczej gdy stwierdza ze jest niewyplacalny

    pozdr.bartek

  • 5. Data: 2003-09-23 22:02:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Sep 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ Tak.

    ...w momencie skorzystania z żyranta (byłaby to niedorzeczność
    jakich mało, ale cóż) czy dopiero kiedy *zyrant nie płaci*
    (co byłoby zrozumiałe) ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-09-24 16:45:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To zależy o jakim konkretnie mówimy rejestrze. Jeśli jest to rejestr
    dłużników (np. BIK) to umieszcza się w nim również poręczycieli i nie jest
    ważne, czy spłacany jest kredyt, czy nie. Jeśli to rejestr niewypłacalnych
    dłużników, to oczywiście wówczas, gdy są neiwypłacalni, a nie już w chwili
    niewypłacalności głównego dłużnika.

  • 7. Data: 2003-10-10 16:43:17
    Od: "michaelo" <m...@p...fm>

    > dłużników (np. BIK) to umieszcza się w nim również poręczycieli i nie jest

    w BIK co ciekawe, a pewno mało kto o tym wie
    są zawarte nawet dane o przyznanym debecie, i to nie ważne czy się z niego
    korzysta czy nie,
    po prostu informacja brzmi : Osoba taka a taka ma przyznaną limit zadłużenia
    w wysokości 1000 zł

    co jeszcze ciekawsze dowiedziałem się o tym, w momencie kiedy stałem się
    współwłascicielem konta
    mojej żony (konto w PKO BP), a ja sam miałem nieaktualny już limit
    zadłużenia
    (co zresztą system też potwierdził)

    jednym słowem jeśli bierze korzysta się z jakiejkolwiek formy porzyczki w
    banku
    to informacja o tym jest w BIK na jeszcze długo po spłacie kredytu, itp.