  • 1. Data: 2008-01-17 13:38:50
    Temat: Mieszkanie spóldzielcze przeniesienie własności
    Od: "Bogdan" <m...@w...pl>

    Witam
    Cztery miesiące temu złożyłem do spóldzielni wniosek o przeniesienie
    własności mieszkania spółdzielczego. Oczywiście spółdzielnia opóźnia
    załatwianie sprawy (ustawowe 3 miesiące). W miedzyczasie częsc osób które
    złożyło wnioski wycofali je bo podobno okazłao się ze koszty remontów będa
    musieli pokrywać sami. W planach jest że powstanie wspólnota ale nie wiadomo
    kiedy. Może ktoś mi podpowie czy w tej sytuacji wycofać ten wniosek bo z
    kosztami remontów może być róznie i poczekać aż powstanie wspólnota i wtedy
    wszyscy będą musieli to załatwić czy czekać na załatwienie sprawy
    przeniesiaenia własności bo spółdzielnia niema prawa żądać dodatkowych
    pieniędzy za remonty. Oczywiście w tej chwili płace funusz remontowy i
    jestem członkiem spółdzielni ale jak będzie po przekształceniu

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2008-01-17 13:58:23
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Dalej bedziesz czlonkiem spoldzielni i bedziesz placil na fundusz remontowy
    !
    W momencie przeksztalcenia calego budynku we wspolnote nowy zarzadca wraz ze
    wspolnota ustala oplaty itp.

  • 3. Data: 2008-01-17 14:49:32
    Od: "Bogdan" <m...@w...pl>

    Użytkownik "MT" <a...@n...www> napisał w wiadomości
    > Dalej bedziesz czlonkiem spoldzielni i bedziesz placil na fundusz
    > remontowy !
    > W momencie przeksztalcenia calego budynku we wspolnote nowy zarzadca wraz
    > ze wspolnota ustala oplaty itp.

    Bardzo dziękuje za szybkę odpowiedź.
    A czy w związku z tym że stane sie współwłaścicielem są jekieś
    niebezpieczeństwa finansowe zwiazane np z odpowiedzialnością gdy
    spółdzielnia weźmie kredyty lub zrobi jakies przekręty?
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 4. Data: 2008-01-17 16:12:56
    Od: "MT" <a...@n...www>

    Dlatego jak najszybciej radze zalozyc wspolnote a zarzadzanie oddac jakies
    firmie duzo takich powstalo sa duuuzo tansze niz molochy spoldzielniane. W
    przypadku wspolnoty sami wybieracie najtanszego i najlepszego wykonawce i
    bierzecie kredyt na remont.

  • 5. Data: 2008-01-17 19:28:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > pieniędzy za remonty. Oczywiście w tej chwili płace funusz remontowy i
    > jestem członkiem spółdzielni ale jak będzie po przekształceniu

    czym predzej zamieniaj. Utrzymanie wspolnoty mieszkaniowej kosztuje mniej
    niz wielkiego molocha.
    Myslisz ze SM remontuje ze swoich pieniedzy ? Czyli czyich ? Tych Panstwa ??

    Oczywiscie, ze z funduszu remontowego.

    Icek

  • 6. Data: 2008-01-17 20:06:00
    Od: "MT" <a...@n...www>

    To co robia prezesi to zwykle oszystwo i wyludzenie , lokatorzy placili x
    lat na fundusz remontowy a oni te pieniadze roznpierdalali czas najwyzszy
    zeby kltos im sie do dupy dobra , problem w tym ze to nie USA i dobrych
    prawnikow tu nie uswiadzcysz.