  • 1. Data: 2006-01-05 13:41:34
    Temat: Prawo do zasiłku?
    Od: "kameleon10" <k...@v...pl>

    Mam podpisaną 2-letnią umowę o pracę do końca stycznia b.r. Pracodawca
    prawdopodobnie zaproponuje mi kolejną umowę. Z pewnych powodów raczej nowej
    umowy nie podpiszę. Czy będzie to potraktowane jako rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron, czy jako wygaśnięcie umowy, a co za tym idzie, czy będę
    miał prawo do zasiłku dla bezrobotnych po 3 miesiącach, czy od momentu
    zarejestrowania się?

    begin 666 Slawo.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM3;&%W;PT*1DX
    Z4VQA=V\-
    M"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z<VQA=V]?<F) ;W N<&P-"E)%5CHR,# V
    9,#$P-50Q,S0Q,S1:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2006-01-05 15:16:24
    Temat: Re: Prawo do zasiłku?
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "kameleon10" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    będę
    > miał prawo do zasiłku dla bezrobotnych po 3 miesiącach, czy od momentu

    Będzie to wygaśnięcie umowy. Zasiłek chyba będzie si należał, gdyż nie
    będzie to rozwiązanie z winy pracownika, nie będzie to rozwiązanie za
    porozumieniem stron, co przesuwa /i skraca o 3 m-ce/ termin wypłaty
    .zasiłku

  • 3. Data: 2006-01-05 21:08:50
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > będzie to rozwiązanie z winy pracownika, nie będzie to rozwiązanie za
    > porozumieniem stron, co przesuwa /i skraca o 3 m-ce/ termin wypłaty

    po 7 dniach od daty rejestracji, pod warunkiem, ze wynagrodzenie to
    przyjamniej min.krajowa

    Jean