  • 1. Data: 2003-01-13 20:22:15
    Temat: Boje sie C.D !!!!!!!
    Od: "Agnika" <a...@s...pl>

    Witam ponownie i dzięki za posty :)
    A wieć żeby nie było nie jasności żadnego testamentu nie ma jest tylko wypis
    notarialny że dziadki darują wnuczce mieszkanie i nie ma żadnej klauzuli
    ,wnuczka sie zgadza na darowizne i wchodzi w poczet spłodzielni
    mieszkaniowej i jest głównym właścicielem mieszkania ,a dziadki jak do tej
    pory są tylko tam zameldowani ale głównym najemcą jest wnuczka.
    Ale wujek powiedział w rozmowie że bęzie starał sie żeby spałacać jego i
    jego syna czyli wnuczka dziadka i drugiego syna choć drugi syn a moj tata w
    razie czego zrzeka sie na moją kożyść.Jak wspomniałam nie ma testamentu i
    nie ma spadku jest tylko akt notarialny o darowiznie
    pozdr i thx za odpowiedzi Agnika

  • 2. Data: 2003-01-14 09:05:46
    Temat: Re: Boje sie C.D !!!!!!!
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > razie czego zrzeka sie na moją kożyść.Jak wspomniałam nie ma testamentu i
    > nie ma spadku jest tylko akt notarialny o darowiznie

    Jesli masz akt notarialny o darowiznie to wujek moze sobie poskakac ... nie
    ma zadnych praw do tego mieszkania. Jestes jedynym wlascicielem i mozes z
    tym mieszkaniem robic co chcesz.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2003-01-14 20:30:21
    Od: "Agnika" <a...@s...pl>

    dzieki za pocieszenie :)) i mam nadzieje ze wszystko sie jakoś ułoży
    pozdr