  • 1. Data: 2004-03-22 09:45:15
    Temat: Mieszkanie po ciotce
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Jestem zameldowany od 15 lat w mieszkaniu kwaterunkowym(52m2 łącznie
    ze wspólnym korytarzem). Mieszkałem tam z moją ciotką, która była
    głównym najemcą . Ciotka zmarła. W Urzędzie Miejskim powiedziano mi, że
    po śmierci ciotki mieszkanie mi się nie należy i że będą musiał się
    wymeldować(dokąd?;). Czy da się coś zrobić by uzyskać statut głównego
    najemcy? Czyli po prostu by móc dalej tam mieszkać?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski GG:1976488 a...@a...neostrada.pl
    http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.