  • 1. Data: 2004-02-12 19:57:25
    Temat: Mieszkanie
    Od: gulldarek<g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jak juz niejednokrotnie pisalem, toczyh sie sprawa o przyznanie opieki
    dla mojej ubezwlasnowolnionej babci. O opieke stara sie moja Mama i
    Ciotka, ktora planuje wraz z uzyskaniem opieki przejac mieszkanie
    rodzinne (wykupic je na wlasnosc) i sprzedac. Czy istnieje jakas
    mozliwosc zabezpieczenia sie przed tym? Np. zobowiazanie przed
    Sadem, ze w momencie przejecia opieki WYMELDOWUJA BABCIE Z
    MIESZKANIA i zameldowuja u siebie na stale?

    Ps. Bardzo prosze o odpowiedz, gdyz jest to wrecz dramatyczna
    sytuacja...

    Z powazaniem,
    Wojciech Zylinski

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-13 06:24:47
    Temat: Re: Mieszkanie
    Od: gulldarek<g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Bardzo prosze o odpowiedz, gdyz jest to sprawa nie cierpiaca zwloki...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-02-14 00:32:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Feb 2004, gulldarek wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Bardzo prosze o odpowiedz, gdyz jest to sprawa nie cierpiaca zwloki...

    Nie jestem kompetentny, ale w kwestii formalnej (treści listu)
    mogę polecić przejrzenie wątków związanych z "meldowaniem".
    Po to żebyś nie popełnił jednego błędu więcej: na razie upominasz
    się o "wymeldowanie" jakby to było nie wiadomo co.
    Liczy się TYTUŁ PRAWNY (podejrzewam że w omawianym przypadku chodzi
    o umowę najmu, a może jednak własność ?) do lokalu.
    Potencjalnym 'odpowiadaczom' nie podajesz co ważnieszych rzeczy
    (np. owego 'tytułu' właśnie) :(
    Wymeldowanie lub zameldowanie powino być SKUTKIEM, a nie przyczyną
    waszych działań (umowy/dyspozycj sądu/...).
    A tak to są dziesiątki rozważań: albo ciotka ma udział we własności
    (ale wtedy co ma kupować ?) albo to jest mieszkanie wynajmowane
    (tylko jakie ono jest wtedy "rodzinnne" ?)...

    pozdrowienia, Gotfryd