  • 1. Data: 2004-02-12 18:18:23
    Temat: spólka jawna KRS - reprezentacja i jej sposoby - proszę o pomoc
    Od: "JJ" <c...@g...pl>

    dzień dobry,

    zakładam właśnie z kolegą sj - w umowie mamy zapisane że wszystkie
    zobowiązania mogą być zaciągane przy jednomyślnej zgodzie wspólników. Czy
    musimy wypełniać formularz o osobach uprawnionych do reprezentowania spółki?
    Jeżeli tak to jak należy to zaznaczyć na tym formularzu?

    dziękuję i pozdrawiam

    JJ

  • 2. Data: 2004-02-12 19:12:02
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "JJ" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    spółki?
    > Jeżeli tak to jak należy to zaznaczyć na tym formularzu?

    O jaki formularz chodzi? Wniosek do KRS?

    NoMAD

  • 3. Data: 2004-02-12 22:47:55
    Od: ===Tomy=== <t...@t...com.pl>

    Thu, 12 Feb 2004 18:18:23 GMT, na pl.soc.prawo, JJ napisał(a):

> [...]
    > musimy wypełniać formularz o osobach uprawnionych do reprezentowania spółki?
    > Jeżeli tak to jak należy to zaznaczyć na tym formularzu?

    U siebie stosuje dodatkowy egzemplarz KRSu potwierdzonego notarialnie, a
    osoba reprezentująca firmę na zewnątrz posiada odpowiednie upoważnienie
    przez osobę/właściciela figurującą w KRSie.

    Piszesz, że zawieracie umowę spółki bazującej na jednomyślnej zgodzie
    wspólników, zatem aby nie było nieporozumień (w przyszłości) proponuję
    praktykować metodę jaką ja stosuję. Każda sprawa, która ma kluczową wartość
    jakiegokolwiek zobowązania obdarowana będzie odpowiednim upoważnieniem, w
    sytuacji kiedy tylko jeden ze wspólników podejmuje działanie.

    Pozdrawiam.
    ===Tomy===.
    --
    "Był czas ...