  • 1. Data: 2002-04-08 21:30:26
    Temat: Mieszkania za 3 %
    Od: "Marcin Zzzz" <b...@g...pl>

    Witam!
    Sprawa pewnie dość stara ale.... wiem już że nie można wykupić mieszkania za
    3% wartości rynkowej od spółdzielni. Nie można ponieważ wyrok TK z 28 maja
    2001 tak stanowi. Ale powiedzcie proszę dlaczego nie moga wykupić mieszkań
    na podstawie uchylonego art 46 ustawy o spółdzielniach z 2001.IV.24 te osoby
    które złozyłe wnioski o wykup jeszcze przed wydaniem wyroku tj 29.V 2001 a
    po wejściu ustawy tj 24.IV.2001. Gdzie szukac podstawy prawnej traktowania w
    ten sposób wniosków o wykup , w wyroku TK? jakoś chyba przeoczyłem?
    Proszę o pomoc. TIA
    Pozdrawiam
    Marcin Be.