  • 1. Data: 2003-09-29 09:28:00
    Temat: Miejsce postojowe - czy to prawda?
    Od: Kazik Kazimierczak <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chcę kupić od innej osoby będącej członkiem tej samej spółdzielni
    mieszkaniowej miejsce postojowe w wielostanowiskowym miejscu garażowym.

    Notariusz, powiedział mi, że być może nie będzie to możliwe, (co obiecał
    sprawdzić), gdyż wg. niego jest orzeczenie Sądu Najwyższego,
    uniemożliwiające przeprowadzenie takiej transakcji. Wynika to jakoby z
    jakichś błędów prawnych. Dodatkowo, notariusz pytał o datę przydziału
    (co jest podobno ważne), która jest z 27 lipca 1997r.

    Czy to możliwe abym nie mógł tego zrobić?

    Pozdrawiam,
    K.Kazimierczak.