  • 1. Data: 2003-09-29 08:53:06
    Temat: pomocy Czy zrekonpensują mi straty?
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl>

    Witam i zwracam sie o pomoc.
    Kilka dni temu TP miała przepięcie na swoich łączach (o czym doskonale
    wiedza) które spowodowało uszkodzenie dwuch moich aparatów telefonicznych.
    Czy moge się starać o zwrot poniesionych strat?
    Jeśli tak to na podstawie jakiego paragrafu?
    Ps nie jestem jedyna osobom której się to stało i posiadam rachunki za oba
    telefony.
    Z góry thx za pomoc.
    Pozdrawiam TT

  • 2. Data: 2003-09-29 21:09:29
    Temat: Re: pomocy Czy zrekonpensują mi straty?
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Temp-esT" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli tak to na podstawie jakiego paragrafu?
    > Ps nie jestem jedyna osobom której się to stało i posiadam rachunki za oba

    Pewnie ze mozesz (art.415 KC). Ale moga byc problemy z udowodnieniem
    przepiecia i zwiazku miedzy przepieciem a uszkodzeniem telefonow.