  • 1. Data: 2008-01-19 20:39:30
    Temat: Zameldowanie
    Od: "komu.kto" <c...@g...com>

    Witam.
    Planuję zakup domu na kredyt z jednoczesnym opuszczeniem rodzinnych
    pieleszy. Czy w takim przypadku muszę zameldować się w nowym miejscu
    na stałe? Czy nie jest to wymagane? Bo mimo wszystko wolałbym pozostać
    zameldowana na stałe w obecnym miejscu (późniejsza walka o majątki;)).
    I czy właściciel domu, w którym mieszkam obecnie (rodzice) może mnie
    wymeldować bez mojej wiedzy?
    Może pytania są zbyt infantylne, ale nie mam zielonego pojęcia o
    takich rzeczach i będę dozgonnie wdzięczna za wszelkie sugestie.
    Pozdr.
    est

  • 2. Data: 2008-01-19 20:50:37
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "komu.kto" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    Jeśli nie będziesz faktycznie mieszkała w domu ponad 6 miesięcy, to możesz
    zostać wymeldowana z urzędu. Najczęściej na wniosek właściciela lokalu, bo
    nikt tego jak dotąd nie sprawdza. Choć teoretycznie to wykroczenie i
    Policja mogłaby by ścigać sprawców z urzędu.

  • 3. Data: 2008-01-19 20:58:39
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

> [...]
    > zameldowana na stałe w obecnym miejscu (późniejsza walka o majątki;)).
    > I czy właściciel domu, w którym mieszkam obecnie (rodzice) może mnie

    Jesli sie wyprowadzisz to własciciel mieszkania/domu moze cię wymeldowac
    i się o tym nie dowiesz.

    Poza tym ... zameldowanie nie uprawnia do "majątku".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2008-01-20 08:13:01
    Od: "komu.kto" <c...@g...com>

    On 19 Sty, 21:58, KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> wrote:

    > Jesli sie wyprowadzisz to własciciel mieszkania/domu moze cię wymeldowac
    > i się o tym nie dowiesz.
    >
    > Poza tym ... zameldowanie nie uprawnia do "majątku".

    Z tymi majątkami, to żarcik taki ;) A co do zameldowania. Czy może to
    zrobić, nawet jeśli nie mam nigdzie stałego zameldowania?

    Za odpowiedzi serdeczne dzięki:)

    Pozdr
    est

  • 5. Data: 2008-01-20 10:00:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    komu.kto pisze:

    > Z tymi majątkami, to żarcik taki ;) A co do zameldowania. Czy może to
    > zrobić, nawet jeśli nie mam nigdzie stałego zameldowania?

    Wręcz musi. A skoro mieszkasz "pod mostem" - to meldunku też nie możesz
    mieć.