  • 41. Data: 2009-09-02 18:57:47
    Temat: Re: Miasto zmienia nazwę ulicy. Kto za to zapłaci?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marjan pisze:

    > Miasto chce zmienić nazwę jednej ulicy (ul. Bielskiego w Przemyślu). Kto

    A kto był ten "bielski" i kim ma być zastąpiony?

    --
    @2009 Johnson

  • 42. Data: 2009-09-02 19:05:19
    Od: marjan <k...@g...com>

    Johnson pisze:

    > A kto był ten "bielski" i kim ma być zastąpiony?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Marcin_Bielski

    Pewnie o tego chodzi. Ale nie wiem, pierwszy wynik z google.
    A i na jaką nazwę chcą zmienić też nie wiem, bo na szczęście mnie to
    jednak nie dotyczy (co napisałem wcześniej w tym wątku).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 43. Data: 2009-09-02 19:06:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marjan pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Marcin_Bielski

    To czego od niego chcą ? Chyba do PZPR nie należał ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 44. Data: 2009-09-02 19:09:02
    Od: marjan <k...@g...com>

    Johnson pisze:

    > To czego od niego chcą ? Chyba do PZPR nie należał ;)

    Hehe. Chodzi o bałagan jaki jest na tej ulicy. Bo faktycznie, domy
    porozrzucane: dużo bocznych uliczek od głównej Bielskiego z których
    żadna nie ma swojej nazwy, wszystkie domy przy tych uliczkach mają
    numery ulicy Bielskiego rozdawane chyba funkcją randomize :P

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 45. Data: 2009-09-02 19:12:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marjan wrote:
    > wszystkie domy przy tych uliczkach mają
    > numery ulicy Bielskiego rozdawane chyba funkcją randomize

    raczej w kolejnosci zgloszenia istnienia nowego domu.

  • 46. Data: 2009-09-02 19:17:08
    Od: marjan <k...@g...com>

    witek pisze:

    > raczej w kolejnosci zgloszenia istnienia nowego domu.

    No zapewne, mówiłem o efekcie końcowym ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz