  • 11. Data: 2007-08-01 12:03:43
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 13:26
    (autor Paweł
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8pqn4$qmj$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Teraz to wyluzuj. To nic strasznego tylko parę tygodni bezpłatnego urlopu.

    Dostawania wpierdol, uczenia się mordowania, stracenia ważnej części życia,
    wypadnięcia z obiegu i wielu innych przyjemnych aspektów.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 12. Data: 2007-08-01 12:06:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > Wystarczy się wymeldować "ze zgłoszeniem wyjazdu za granicę" (jest teraz
    > taki dziwoląg administracyjny w ustawie o ewidencji ludności). Nikt niczego
    > nie sprawdza. Wolno przyjechać do kraju w odwiedziny.

    a sa problemy z zameldowaniem sie spowrotem w tym samym mieszkaniu po
    polroku (sopot) ?

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 13. Data: 2007-08-01 12:09:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    .pl> napisał/a:

    > a sa problemy z zameldowaniem sie spowrotem w tym samym mieszkaniu po
    > polroku (sopot) ?

    A dlaczego miały by być? Przecież jako obywatelowi tego kraju wolno Ci się
    zameldować. Tyle że wtedy wracasz pod opiekuńcze skrzydła WKU.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2007-08-01 12:19:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > A dlaczego miały by być? Przecież jako obywatelowi tego kraju wolno Ci się
    > zameldować. Tyle że wtedy wracasz pod opiekuńcze skrzydła WKU.

    sprawa pewnie bedze wygladac tak ze mnie skresla z listy studentow, a za
    pol roku zgodnie z regulaminem studiow bede mogl ponownie sie zapisac na
    ten semsetr :) <raz juz skorzystalem z tego przepisu, mozna dwa razy,
    wtedy zapisalem sie w miedyczasie powiedzmy tymczasowo do szkoly
    policealnej, oplacalem czesne, no i oczywiscie nie zaliczylem
    przedmiotow bo nie chodzilem bo, tyle ze to zawsze jest okolo tysiaca na
    semestr, lepsze rozwiazanie bezplatne>

    A pytalem z tym ponownym zameldowaniem bo jakies plotki chodzily ze w
    sopocie sa z tym problemy.

    P.

  • 15. Data: 2007-08-01 12:21:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > 2. jeśli zacząłeś studia później, to o ile odbębniłeś jazdę obowiązkową na
    > studiach, to również jesteś już w rezerwie (domyślam się, że tak nie jest)

    co to za jazda obowiazkowa?

    P.

  • 16. Data: 2007-08-01 12:22:46
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Wed, 01 Aug 2007 14:03:43 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    >
    > Dostawania wpierdol, uczenia się mordowania, stracenia ważnej części życia,
    > wypadnięcia z obiegu i wielu innych przyjemnych aspektów.

    Ale co to za histeria i panika, co?
    Po studiach służba to kulturka - żadne wpier.ol, żadne uczenie mordowania
    (postrzela kilka razy z Kałacha do *tarczy* - będzie tego raptem z 18, góra
    24 naboi(nabojów?), rzuci atrapą granatu), ważną część życia to on już
    stracił na studiach, jeśłi 3 miechy przerwy w życiorysie powoduje
    wypadnięcie z obiegu (cokolwiek to znaczy), to tylko współczuć środowiska w
    którym się obracasz, itd itd.
    Zwykła histeria przez Ciebie przemawia.

    Jedno zasadnicze pytanie - byłeś w wojsku jako absolwent szkoły wyższej?
    Bo ja byłem - pół roku, które całkiem miło wspominam.
    A dodam, że się odgrażałem całe życie, że prędzej pójdę siedzieć za odmowę
    służby niż w kamasze :) Na szczęście jak przyszło co do czego wykazałem
    się odrobiną rozsądku i odbębniłem służbę.

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 17. Data: 2007-08-01 12:23:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Możesz też ew. odjąć sobie rękę :) Kat E murowana. :) Popatrz na właściwe
    > rozporządzenie i zobacz, a nuż masz jakąś chorobę. Wystarczy mieć np.
    > stożek rogówki albo hiperbilirubinę.

    jak dokladnie brzmi te rozporzadzenie?

  • 18. Data: 2007-08-01 12:23:41
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Dostawania wpierdol, uczenia się mordowania, stracenia ważnej części
    > życia,
    > wypadnięcia z obiegu i wielu innych przyjemnych aspektów.

    I piszesz to w rocznicę POwstania?
    Unikacze to są dwwianci którzy piją , cipają i Rozpudę blokują. POtwm się
    okazuje też że są mniejszościa seks
    Mam nadzieję że Pan PREMIER wraz z Panem PREZYDENTEM ukróci.

  • 19. Data: 2007-08-01 12:26:07
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2007 13:26:33 +0200, Paweł napisał(a):

    > Przegapiłeś już pierwszą i najlepszą metodę.
    > Nie warto iść na udry z nikim, z kim chce się załatwić jakaś istotną dla
    > siebie sprawę. Może nauczy Cię to na przyszłość.

    Dokładnie - jak mnie brali do woja, to pan rzucił hasło - "Koszalin" (a ja
    z Wrocławia jestem). Spytałem grzecznie, czy nie mają jakiejś bliższej
    jednostki do zaproponowania - gość popatrzył na mnie, na kwity przed sobą i
    rzucił kolejną propozycję - "Wrocław może być?". No to się łaskawie
    zgodziłem na ten Wrocław :)

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 20. Data: 2007-08-01 12:29:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    .pl> napisał/a:

> [...]
    > policealnej, oplacalem czesne, no i oczywiscie nie zaliczylem
    > przedmiotow bo nie chodzilem bo, tyle ze to zawsze jest okolo tysiaca na

    U mnie to było tylko niecałe 500 zł, a to tylko dlatego, że jak idiota
    wybrałem najdroższy kierunek. :)

    Ja w końcu uznałem, że najtaniej będzie się... obronić. Co też zrobiłem. ;)

    > A pytalem z tym ponownym zameldowaniem bo jakies plotki chodzily ze w
    > sopocie sa z tym problemy.

    Ja tam nie widze jakiejkolwiek podstawy do problemów.