  • Data: 2003-06-22 21:11:19
    Temat: Metraż w domu studenckim na mieszkańca
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow !
    Czy ktos sie orientuje, czy istnieja przepisy okreslajace, jaka minimalna
    powierzchnia mieszkalna powinna przypadac na jedna osobe ? W szczegolnosci
    chodzi mi o domy studenckie. Slyszalem, ze w pokoju w akademiku powinno
    przypadac co najmniej 5m2 na mieszkanca. Szukam do tego wykladni prawnej z
    namiarami na konkretna nazwe ustawy/rozporzadzenia/co tam jeszcze. Moje
    poszukiwania w sieci spelzly na niczym, a bardzo mi zalezy zeby miec odpowiedz
    do jutra rano.

    Z gory dziekuje
    Pawel Wierzbicki