eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMedia Markt i reklamacja › Re: Media Markt i reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Media Markt i reklamacja
    Date: Mon, 25 Oct 2004 16:15:48 +0200
    Organization: INTERIA.PL -> http://www.interia.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <clj155$tge$1@shodan.interia.pl>
    References: <cld8q7$q3p$1@nemesis.news.tpi.pl> <cldel8$gik$1@shodan.interia.pl>
    <cldg8l$ksi$1@nemesis.news.tpi.pl> <cldhoc$l7p$1@shodan.interia.pl>
    <v...@e...com> <cldv5g$fc0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <clduqp$a8s$1@shodan.interia.pl> <cle34p$krv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cle5d9$kls$1@shodan.interia.pl>
    <clg1gt$1cub$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <clg3h3$ct5$1@shodan.interia.pl>
    <cli9g6$2b9j$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <clikgu$85m$1@shodan.interia.pl> <1...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: pb209.siedlce.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shodan.interia.pl 1098713062 30222 213.76.212.209 (25 Oct 2004 14:04:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Oct 2004 14:04:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: admin % pccom+info
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:250524
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1jz5vinawg42t.dlg@onet.pl...
    >
    > To jednak jest support czy nie - sam sobie przeczysz. :P
    > Telefoniczny - to pikuś - grunt że łaty są 'produkowane'

    Nie przeczę, tylko cytuję za M$...
    W mniemaniu producenta (M$) wsparciem technicznym nazywamy możliwość
    rozwiązywania problemów pojawiających się _podczas_ eksloatacji, czyli np.
    "Dlaczego mój CD-ROM nie startuje po włożeniu płytki z fukcją AutoRun?
    Windows Update to nie wsparcie techniczne, a łatanie dziur (taki "inny"
    support;-) ;P

    > Czy załatanie dziury to jest unowocześnianie ????

    Nie. Stanowczo nie (w myśl teorii M$).
    Unowocześnianie to zmiana wersji np. wspomnianego przeze mnie Windows Media
    Player z 9 na 10.
    Dla Windos 98 będą wypuszczane _tylko_ i _wyłącznie_ poprawki do dziur
    znalezionych w (przykładowo wspomnianym) Windows Media Player.

    > Śmiem wątpić - to po prostu naprawienie swojego błędu /czyt. MS/

    Wyjaśnienie powyżej...

    > Hmmm ..... coś Ci nie idzie stary :P

    Nie musi iść... Musi _stać_... ;-) ;P :D
    Wiem, co mówię i mówię ze świadomością. Tylko nie wszyscy odróżniają
    "Wsparcie Tecniczne" od "Windows Update Support" :-)

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1