    From: " Madzia" <c...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Wed, 5 Dec 2007 09:36:38 +0000 (UTC)

    Witam

    Kilka dni temu dowiedziałam się, że mąż zostawia mnie i 5-letnie dziecko :(
    Sprawa jest bardzo świeża, nic nie wiem na temat rozwodów.

    Wszystko układało się normalnie. Mogliśmy sprawiać wrażnie idealnego
    małżeństwa. Aż tu nagle pewnego dnia mąż oświadcza, że nie jest w pełni
    szczęśliwy i odchodzi. Twierdzi, że nie ma kochanki a powodem jest to, że ja
    za mam mniejsze potrzeby seksualne. A tak poza tym wszystko ok, nigdy się
    nie kłóciliśmy.

    Mam kilka pytań. Bo nie wiem co dalej?

    Mąż głównie zarabiał, wynajmowaliśmy mieszkanie, czekamy na własne
    mieszkanie kupione na kredyt.
    Mąż zarabiał ok. 3500 netto mięsięcznie plus jakieś umowy zlecenia ok
    1500netto miesięcznie.
    Ja zarabiam 1300 netto.

    * proszę napiszcie na jakie alimenty mogę liczyć biorąc pod uwagę to muszę
    przeprowadzić się w takiej sytuacji z dzieckiem do innego miasta bo tu nie
    jestem zupełnie w stanie sie utrzymać. Dziecko jest w wieku przedszkolnym i
    bardzo chorowite. Chciałabym dostać 1500-2000zł miesięcznie
    * mąż chce rozwodu bez orzekania o winie bo nie chce płacić alimentów na
    mnie.Chce się jakoś dogadać. Ale nie wiem czy mogę mu ufać. Moze powinnam
    wziąc sobie prawnika?

    Dzięki za wszelkie porady