  • 11. Data: 2009-10-04 19:06:58
    Temat: Re: Mapy Google a ich wykorzystanie
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Zamieść dziś/jutro mapkę zgodną z Google terms.
    Wątpię by Google upominało się o taki drobiazg a nawet jak gdyby to
    screen nie jest zbyt dobrym dowodem (mogę CI dowolny zrobić).

    mp.

  • 12. Data: 2009-10-04 20:13:39
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Michał Pysz pisze:

    > screen nie jest zbyt dobrym dowodem (mogę CI dowolny zrobić).

    Ostatnio się nad tym zastanawiałem - można np. u notariusza potwierdzić
    podpis. Czy nie można by "potwierdzić autentyczności screena"
    notarialnie ? np. przychodzę ze screenem, notariusz wchodzi na podany
    adres i potwierdza mi, że w dniu XXX o godzinie YYY screen zgadza się ze
    stanem faktycznym. Czy takie coś sie praktykuje ?

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 13. Data: 2009-10-04 20:14:44
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 04 Oct 2009 21:06:58 +0200, Michał Pysz napisał(a):

    > Zamieść dziś/jutro mapkę zgodną z Google terms.
    > Wątpię by Google upominało się o taki drobiazg a nawet jak gdyby to
    > screen nie jest zbyt dobrym dowodem (mogę CI dowolny zrobić).

    W głośnych sprawach firma MAP1 (chyba właściciel portalu pilot.pl) jako
    dowody załączał screeny i to im wystarczało. Było bardzo wiele spraw, w
    których wygrywali. Zresztą zrzut ekranowy jak najbardziej może być dowodem
    w sprawie a jeśli konkurencja zrobiła co trzeba to już po ptokach :/

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 14. Data: 2009-10-04 20:18:01
    Od: karol <k...@k...pl>

    crazy bejbi pisze:

> [...]
    > adres i potwierdza mi, że w dniu XXX o godzinie YYY screen zgadza się ze
    > stanem faktycznym. Czy takie coś sie praktykuje ?

    Mozna to by latwo podwazyć.
    Skad np wiadomo jakie DNSy mial ustawione w komputerze notariusz?

  • 15. Data: 2009-10-04 20:23:56
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Jeszcze kilka kluczowych i ważnych rzeczy:

    "Mapy Google, w tym wyniki lokalnego wyszukiwania, mapy i zdjęcia, są
    udostępniane użytkownikowi tylko do osobistego, niekomercyjnego użytku."

    "Mapy Google są udostępniane użytkownikowi biznesowemu wyłącznie do użytku
    wewnętrznego i nie mogą być redystrybuowane w celach komercyjnych.
    Użytkownik może korzystać z danych map oraz wyświetlać je, używając
    Interfejsu API Map Google zgodnie z warunkami umowy interfejsu API."

    "Użytkownik nie może usuwać bądź w jakikolwiek inny sposób zmieniać
    informacji o prawach autorskich, znakach towarowych lub innych prawach
    własności intelektualnej umieszczonych w informacjach map i na zdjęciach.
    Dane uzyskane przy użyciu aplikacji geokodującej dla zawartości map są
    udostępniane w Mapach Google na warunkach licencji udzielanych przez firmy
    Navteq North America LLC ("NAVTEQ"), Tele Atlas North America, Inc.
    ("TANA") oraz inne firmy zewnętrzne. Dane te podlegają ochronie z tytułu
    praw autorskich i innych praw własności intelektualnej, stanowiących
    własność firm NAVTEQ, TANA lub innych firm zewnętrznych bądź udzielonych
    tym firmom w stosownych licencjach. Korzystanie z niniejszych materiałów
    podlega warunkom umowy licencyjnej. Użytkownik może ponosić
    odpowiedzialność prawną za jakiekolwiek nieupoważnione kopiowanie czy
    ujawnianie niniejszych materiałów. Korzystanie z Map Google oznacza, że
    użytkownik zgadza się uznać firmy NAVTEQ i TANA beneficjentami niniejszej
    umowy."

    Czyli nie ma API i były usnięte znaki towarowe. Ba, nawet grafik uciął
    cześciowy napis Google a resztę pozostawił.

    Gdyby było API ze wszystkimi warunkami dopuszczającymi korzystanie z map
    google temat by nie powstał :(

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2009-10-04 20:51:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    crazy bejbi wrote:

> [...]
    > adres i potwierdza mi, że w dniu XXX o godzinie YYY screen zgadza się ze
    > stanem faktycznym. Czy takie coś sie praktykuje ?

    Sie nie praktykuje, bo notariusz nie może zagwarantować, że wszedł na
    właściwą stronę.

  • 17. Data: 2009-10-04 21:41:16
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    karol pisze:

    > Mozna to by latwo podwazyć.
    > Skad np wiadomo jakie DNSy mial ustawione w komputerze notariusz?

    czy nie będzie tak, ze notariusz powinien sprawdzić czy domena istnieje
    w odpowiednim whois odpowiedniego rejestratora i jego dnsy rozwiązują
    poprawnie ta domenę ? Coś na wzór obowiązku zweryfikowania ksiąg
    wieczystych przez podpisaniem umowy sprzedaży ?
    Choć pewnie moje oczekiwania to byt wiele ...?

    Wojtek

  • 18. Data: 2009-10-04 22:28:09
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    witek pisze:

    > Sie nie praktykuje, bo notariusz nie może zagwarantować, że wszedł na
    > właściwą stronę.

    Się praktykuje, ze notariusz sporządza akt notarialny, że wpisał w
    przeglądarkę adres i wyświetliło mu sie to, co wydrukowane.

  • 19. Data: 2009-10-04 23:44:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    crazy bejbi wrote:

    > czy nie będzie tak, ze notariusz powinien sprawdzić czy domena istnieje
    > w odpowiednim whois odpowiedniego rejestratora i jego dnsy rozwiązują
    > poprawnie ta domenę ?

    Ty sobie chyba jaja z notariusza robisz.

    > Choć pewnie moje oczekiwania to byt wiele ...?

    no właśnie

  • 20. Data: 2009-10-04 23:44:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Roman Rumpel wrote:

    > Się praktykuje, ze notariusz sporządza akt notarialny, że wpisał w
    > przeglądarkę adres i wyświetliło mu sie to, co wydrukowane.

    a to zupełnie co innego.