  • 11. Data: 2007-03-22 15:13:10
    Temat: Re: Mandaty
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    news:etu09o$13d$1@opal.futuro.pl...

    > do komornika daleka droga, poicyjne i "straszackie" mandaty wszystkie
    > jakie mialem sciagane byly przez skarbowke na koniec roku przy okazji
    > rozliczania pita, z jakas tam smieszna oplata manipulacyjna

    jaka skarbowke ;) przeciez w tym przypadku najwyrazniej o PITcie nie ma
    wogole co mowic :)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 12. Data: 2007-03-22 15:19:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:etu6e2$u9r$1@news.onet.pl...

    > jaka skarbowke ;) przeciez w tym przypadku najwyrazniej o PITcie nie ma
    > wogole co mowic :)

    to zalezy od tego jakie procedury maja, to czy zarabia czy nei, nie
    wiedza, (u mnie tez nie wiedzieli), 18 bedzie mial w polowie roku wiec i
    nip juz dostanie, wiec cholera wie ;)

  • 13. Data: 2007-03-22 16:34:12
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Hmmm... honor to ja mam, z kasą gorzej :/

    No to zacznij odzyskiwać surowce wtórne i zapłać :)

  • 14. Data: 2007-03-22 16:38:19
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > raczej nikt mu do drzwi nie zapuka

    Do mnie po okolo 5 miesiacach zapukal o ile dobrze pamietam Poborca
    Podatkowy - to nie byl komornik. Doliczyl sobie okolo 15zł.

  • 15. Data: 2007-03-22 18:32:58
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Cóż, ogólnie to sąd może grzywnę zamienić np. na areszt.

    ogólnie tak, te - nie

    KG

  • 16. Data: 2007-03-23 00:59:57
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Hmmm... honor to ja mam, z kasą gorzej :/

    Pożycz od rodziców.

  • 17. Data: 2007-03-23 07:39:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do mnie po okolo 5 miesiacach zapukal o ile dobrze pamietam Poborca
    > Podatkowy - to nie byl komornik. Doliczyl sobie okolo 15zł.

    sie moze cos pozmienialo, ja zawsze dostawalem liscik z us