  • 11. Data: 2004-05-21 11:30:46
    Temat: Re: Mandat za picie piwa :P
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    glokers wrote:

    > ej ludzie tu jest polska, tu sie pije ;D

    No wlasnie. Policjant tez by pewnie chcial, ale nie moze i sie nerwowy
    robi ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 12. Data: 2004-05-21 12:23:39
    Od: "kmc" <k...@o...pl>

    dzieki wszystkim za info - niektore odpowiedzi pozostawie bez komentarza,
    nie ma co uprawiac pyskowki na liscie.

  • 13. Data: 2004-05-21 13:40:29
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Uzytkownik "glokers" napisal w wiadomosci news:c8kjq6$o7l$1@news.onet.pl...

    > ej ludzie tu jest polska, tu sie pije ;D

    Taka polska tradycja :)

  • 14. Data: 2004-05-21 17:01:12
    Od: "maro" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Dzi Dzia" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zaplacic mandat niezwlocznie,
    > nie pic piwa w niedozwolonych miejscach,
    > przyjac gratulacje za wspoltworzenie panstwa prawa!!!

    Ciąć cytaty,
    odpowiadać pod postem a nie nad!!!

    pzdr
    maro

  • 15. Data: 2004-05-21 19:09:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 May 2004, kmc wrote:

    >+ Dzisiaj spokoj spozywajacego zlocisty napoj w parku studenta naruszyl pan
    >+ policjant - niesamowity sluzbista, starajacy za wszelka cene przekonac mnie
    >+ o jak bardzo haniebny jest moj czyn

    Ja tylko wKF: policjant jest w porządku.
    Jeśli ktoś jest niesamowitym służbistą to trzeba się rozejrzeć kto
    uchwalił stosowny przepis.
    Bo prawo uchwalone po to żeby go nie stosować to RZECZYWIŚCIE
    nieporozumienie. I przyznam że wobec NIEKTÓRYCH przepisów z różnych
    zakresów mam zastrzeżenia - właśnie pod tym kątem.
    Ale policjant... cóż, może mniej więcej tak samo zmieniać prawo jak ty :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    "przypominam że to grupa dyskusyjna i każdy post jest zachętą do dyskusji"