  • 21. Data: 2007-03-14 16:43:37
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    futszaK wrote:
    > Skoro twierdzą że jest to obszar ZABUDOWANY to niech pokażą na tym
    > zdjęciu jakiekolwiek budynki. Jeśli twierdzą że obszar zabudowany
    > jest nie tam gdzie budynki ale gdzie tablica to niech pokażą NA TYM
    > ZDJĘCIU w/w tablice.

    Zrobię Ci na moim osiedlu 20 zdjęć z których nie wywnioskujesz, że jest to
    obszar zabudowany (z autami i fragmentami ulic, ale bez budynków - to nic
    trudnego). Rozumiem, że jest to dla Ciebie wystarczający dowód, że nie jest
    to obszar zabudowany?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 22. Data: 2007-03-14 16:49:58
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 14 Mar 2007 17:43:37 +0100, Wojciech \"Spook\" Sura wrote:

> [...]
    > trudnego). Rozumiem, że jest to dla Ciebie wystarczający dowód, że nie jest

    raczej że wladza robi z ludzi kretynów i wysyła fotoradary nie tam gdzie
    jest rzeczywiście niebezpiecznie tylko tam gdzie można najczęściej łapać
    ludzi na przekraczaniu prędkości

    --
    futszaK
    0601061867

  • 23. Data: 2007-03-14 16:55:04
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2007 16:35:49 +0000 (UTC), futszaK napisał(a):

    > mamy tu wręcz książkowy przykład wyłudzania kolejnych nieoficjalnych
    > podatków. ze zdjęcia wynika wyraźnie że koleś jechał poza obszarem
    > zabudowanym 75/90km/h, nie widać nawet twarzy kierowcy ale oczywiście
    > władza twardo twierdzi że należy się 150zł tylko niewiadomo za co.
    >
    > Skoro twierdzą że jest to obszar ZABUDOWANY to niech pokażą na tym zdjęciu
    > jakiekolwiek budynki. Jeśli twierdzą że obszar zabudowany jest nie tam
    > gdzie budynki ale gdzie tablica to niech pokażą NA TYM ZDJĘCIU w/w tablice.

    Nie wiedziałem że to Policja ustala gdzie jest obszar zabudowany
    a gdzie nie i jaki tam znak postawić... Ale wredni są...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 24. Data: 2007-03-14 16:55:12
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    --

    > Jasne, najprostrzy sposób na fotoradary to przestrzeganie przepisów a nie
    > kombinacje jak je ominąć i wymigać sie od odpowiedzalności.
    > To moje zdanie

    Taaaak.
    I wtedy ze Szczecina do Krakowa
    jechaloby sie 17, a nie 7 godzin.

    pozdrawiam, Jacek

  • 25. Data: 2007-03-14 17:08:40
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:et97q1$o0b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli jeździsz zgodnie z przepisami, to *zawsze* jeździsz bezpiecznie.
    > Jeśli łamiesz przepisy, to *może czasami* jeździsz bezpiecznie (a w
    > większości przypadków zapewne Ci się tylko wydaje, że jedziesz
    > bezpiecznie).

    * Nie jest to prawdą.

    ZDrawim.

  • 26. Data: 2007-03-14 17:11:38
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:et97kb$nap$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To sorry, jest to Twój obowiązek żeby wiedzieć, co się dzieje z Twoim
    > autem albo próbujesz kombinować, więc płać.
    > Brak takiego zapisu otworzyłby dziurę dla wszelkiego rodzaju cwaniaków,
    > którzy tłumaczyliby się właśnie jak osoba, która rozpoczęła wątek "A, bo
    > ja właściwie nie wiem, może ja, może żona, nie pamiętam".

    * Karanie niewinnych żeby pokazać winnym, że tak nie można. To nie
    za bardzo jest sprawiedliwość.

    ZDrawim.

  • 27. Data: 2007-03-14 17:22:04
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    hefalump wrote:

    > * Karanie niewinnych żeby pokazać winnym, że tak nie można. To nie
    > za bardzo jest sprawiedliwość.

    Winnych zaniedbania nałożonych przez prawo obowiązków, dla ścisłości.

    > ZDrawim.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 28. Data: 2007-03-14 17:52:13
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:et9b15$7ho$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Winnych zaniedbania nałożonych przez prawo obowiązków, dla ścisłości.

    * Owszem, ale prawo powinno być "ludzkie" mimo wszystko. A obecnie
    niestety zauważalna jest "nieludzkość" wielu osób przy ocenianiu
    czynów.

    Zdrawim.

  • 29. Data: 2007-03-14 18:12:02
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 14 Mar 2007 17:55:04 +0100, Henry (k) wrote:

    > Nie wiedziałem że to Policja ustala gdzie jest obszar zabudowany
    > a gdzie nie i jaki tam znak postawić... Ale wredni są...

    a w którym miejscu napisałem że to Policja ustala ?

  • 30. Data: 2007-03-14 18:17:04
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 14 Mar 2007 10:17:28 +0100, Gigant wrote:

    > Czy taki mandat jest wa?ny (zdjecie zrobione od tylu)
    > Dostalem poleconym nizej wskazany mandat
    > Nizej podsylam linka
    > http://www.mandat.z.pl/

    ja bym się przypił do kąta, wydaje mi się że fotka została zrobiona pod
    większym niż 22 stopnie kątem co może być przyczyną błędnego pomiaru