  • 11. Data: 2003-02-05 21:09:03
    Temat: Re: Mandat od pana policjanta
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 5 Feb 2003 20:40:00 +0100), "HaNkA
    ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> był(a) napisał(a):

    > Ja w sprawie formalnej bo lubie sie czepiac Twoich tytulow:-)))) Czy skrót
    >mag. jest od MAGician?:-)) Wpływ Harryego Pottera?:-)))

    Bynajmniej. To mój nowy tytuł naukowy :-) mag(azynier) :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 12. Data: 2003-02-05 21:11:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > Bynajmniej. To mój nowy tytuł naukowy :-) mag(azynier) :-)

    :-))))))))))
    Bardzo dziekuje za rzeczowe wyjasnienie:-)) Jush się bałam ze padłes ofiarą
    pottermaniactwa:-))))

    HaNkA UsPoKoJoNa

  • 13. Data: 2003-02-06 09:48:05
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl> wrote in message

    > W zasadzie tak. Można próbować inaczej ale z opisanego przez ciebie
    > przypadku wynika że czasami to się nie opłaca.

    Swiatla awaryjne i stoisz na ulicy a nie chodniku.

    Pozdrawiam
    Zonzi

  • 14. Data: 2003-02-06 13:31:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 6 Feb 2003 10:48:05 +0100), "T.Zon"
    <z...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >miasta/ulicy
    >Swiatla awaryjne i stoisz na ulicy a nie chodniku.

    Co jest w zupełności nielegalne... I nic nie zmienia.

    --

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 15. Data: 2003-02-06 19:33:55
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Co jest w zupełności nielegalne... I nic nie zmienia.

    Eeeee..., same awaryjki to może nie wystarczyć, ale:
    światła awaryjne, maska w górę no i zdjąć tam jakiś kabelek, żeby motor nie
    palił.
    Albo klucz do kół do łapy i majstrować przy kole...

    Pozdrawiam
    Jarek (zwykły Jarek, bez ekskluzywnych tytułów...)

  • 16. Data: 2003-02-06 22:25:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 6 Feb 2003 20:33:55 +0100), "JarekT"
    <t...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Eeeee..., same awaryjki to może nie wystarczyć, ale:
    >światła awaryjne, maska w górę no i zdjąć tam jakiś kabelek, żeby motor nie
    >palił.
    >Albo klucz do kół do łapy i majstrować przy kole...

    Dalej nielegalne. Jak się tak zostawia, to trza trójkąt wystawić!

  • 17. Data: 2003-02-07 10:36:44
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > Dalej nielegalne. Jak się tak zostawia, to trza trójkąt wystawić!

    No, to też bez problemu
    Jarek

  • 18. Data: 2003-02-28 12:49:00
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > OGĄ WSZYSTKO.

    Dostało się mandacik? Prawda? I to pewnie nie raz? Albo wcale nie masz już
    prawa jazdy.
    A paniusi się wydaje przyjemne, gdy trzeba stanąć samochodem za takim
    "baranem" żeby przepuścić jadących z przeciwka? Bo "hrabia" musi stanąć na
    zakazie. A pomyślałaś o bezpieczeństwie innych użytkowników drogi? Chyba
    nie.

    SOTB