  • 1. Data: 2002-03-07 12:32:40
    Temat: Mandat karny dla nieletniego
    Od: "Szymon" <s...@t...pl>

    Co zrobic z mandatem karnym ktroy zostal nalozony na nieletniego ktory
    popelnil czyn zabroniony ale nie mozna go mandatowac ?

  • 2. Data: 2002-03-07 13:18:22
    Temat: Re: Mandat karny dla nieletniego
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:a67mh7$g8h$1@info.cyf-kr.edu.pl...
    > Co zrobic z mandatem karnym ktroy zostal nalozony na
    nieletniego ktory
    > popelnil czyn zabroniony ale nie mozna go mandatowac ?

    17 lat ukonczone?

  • 3. Data: 2002-03-11 06:38:39
    Temat: Odp: Mandat karny dla nieletniego
    Od: "Szymon" <s...@t...pl>

    nie, ale mandat dotal

    Użytkownik Leszek <l...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a67pb7$4gb$...@o...icpnet.pl...

  • 4. Data: 2002-03-11 06:44:07
    Od: "Szymon" <s...@t...pl>

    Problem jest jeszcze taki ze mandat sie uprawomocnil

  • 5. Data: 2002-03-11 06:54:15
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Co porabiales przez cztery dni? Jesli "obdarowany"mandatem nie ma
    ukonczone 17 lat to mandat zostal nalozony nieprawnie.Niech uda sie z
    rodzicami na komende ktora nalozyla mandat.Moze tam znajda
    rozwiazanie(bo na odwolanie do sadu grodzkiego jest jak napisales za
    pozno?).Po co podpisywal mandat?

    Leszek

  • 6. Data: 2002-03-11 11:04:43
    Od: "Szymon" <s...@t...pl>

    Mlody i glupi. Zastanawia mnie tylko czy mozna zastosowac art 101 kodeksu
    postepowania w sprawach o wykroczenia "Prawomocny mandat karny podlega
    uchyleniu, jeżeli grzywnę nałożono za czyn niebędący czynem zabronionym jako
    wykroczenie. Uchylenie następuje na wniosek ukaranego złożony w zawitym
    terminie 7 dni od daty uprawomocnienia się mandatu lub z urzędu" skoro
    sprawa dotyczy nieletniego i w zasadzie przepisy KPA nie maja do niego
    zastosowania.

    Użytkownik Leszek <l...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6hkau$dbb$...@o...icpnet.pl...