  • 11. Data: 2003-11-25 11:12:38
    Temat: Re: Mandat karny
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    > A dostałeś odpowiedź?
    > I nie potrąci ze zwrotu, tylko raczej zajmie przysługującą Ci
    wierzytelność.

    Właśnie w tym rzecz, że dostałem najpierw pismo o postepowaniu egzekucyjnym
    a nastepnie zwrot podatku w niższej kwocie. Mandat byl na 100 zł a koszty
    postepowaniua to jakies 5 czy 8 zł. Dodam, że przyszło to po 2 latach, w
    tamtych czasach to po założeniu lokaty mialbym chyba od 100 zł ze 14 zł
    odsetek.
    Nadal jestem za tym, ze mandatow nie opłaca sie placic, rok temu otrzymalem
    na 500 zł i do tej pory nawet ze zwrotu nie potracili (co prawda zwrot
    podatku tylko 200zł ale jednak). Moze tez dlatego, ze burak policjant oddal
    mi podpisany przeze mnie orginal a zabral kopie, wiec to tak jakbym, nie
    przyjal mandatu.

  • 12. Data: 2003-11-25 11:44:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Moze tez dlatego, ze burak policjant oddal
    > mi podpisany przeze mnie orginal a zabral kopie, wiec to tak jakbym, nie
    > przyjal mandatu.

    Czyli zrobił prawidłowo. Na kopiach (jak sama nazwa wskazuje) jest też Twój
    podpis i właśnie kopie trafiają do urzędu wojewódzkiego.
    Kto jest burakiem??

    Leszek

  • 13. Data: 2003-11-25 16:39:41
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    > Na kopiach (jak sama nazwa wskazuje) jest też Twój
    > podpis i właśnie kopie trafiają do urzędu wojewódzkiego.

    No w porządku, oryginał dostaję ale na kopii nie kazał mi podpisywać a od
    kiedy kopia podpisu jest akceptowana, zadan grafolog, jezeli sie wypre, nie
    bedzie badal autentycznosci na podst. podpisu przez kalke

  • 14. Data: 2003-11-25 18:04:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    nie
    > bedzie badal autentycznosci na podst. podpisu przez kalke

    Nie ja wymyśliłem obowiązujący w Polsce druk mandatu.
    Nie płać, wypieraj się, niech biorą grafologa;))))

    Leszek

  • 15. Data: 2003-11-26 00:09:55
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Otrzymalem mandat karny za spozywanie alkoholu w miejscu publicznym.
    Mandat
    > jest na kwote 50zl.

    Jesli to jedyny to albo przyjdzie 2-3 miesiace przed minieciem 3 lat ...
    albo zarobisz ich wiecej i jak bedzie 500-600 zl to sie pojawia przed koncem
    roku ...