  • 1. Data: 2003-11-23 18:31:48
    Temat: apteczka w samochodzie osobowym
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    czy jest obowiązkowa teraz czy nie
    ukłony dla Wszystkich

  • 2. Data: 2003-11-24 03:02:10
    Temat: Odp: apteczka w samochodzie osobowym
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik Jurek H. <h...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpquhd$8ts$...@n...news.tpi.pl...
    > czy jest obowiązkowa teraz czy nie
    > ukłony dla Wszystkich
    >
    > nie
    jedynie pojazdy zarobkowe
    zwykła auta obowiązuje gasnica i trójkąt
    nie potrzebujesz nawet koła zapasowego o podnosniku nie wspomnę.

  • 3. Data: 2003-11-24 10:53:15
    Temat: Re: apteczka w samochodzie osobowym
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jurek H." <h...@o...pl> napisał:

    >czy jest obowiązkowa teraz czy nie
    Nie, za wyjątkiem " taxi " i pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy
    lub egzaminowania.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2003-11-24 14:53:25
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    Dzięki Wszystkim za zaoszczędzenie mi paru zlotych, bo już byłem przekonany
    że muszę sobie kupić apteczkę, a jest to kolejne auto i apteczka
    przechodziła z jednego do drugiego aż ją ukradli (razem z autem).
    Ukłony dla Wszystkich

  • 5. Data: 2003-11-24 16:37:15
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Dzięki Wszystkim za zaoszczędzenie mi paru zlotych, bo już byłem
    przekonany
    > że muszę sobie kupić apteczkę,

    Będzie spokój dopóki żaden poseł nie wpadnie
    na pomysł produkcji/importu apteczek ;-)

    Pix

  • 6. Data: 2003-11-24 17:07:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "pix"

    > Będzie spokój dopóki żaden poseł nie wpadnie
    > na pomysł produkcji/importu apteczek ;-)

    albo nie bedzie wyjazdu zagranicznego - tam moga byc potrzebne
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-11-24 17:20:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> napisał w wiadomości

    > albo nie bedzie wyjazdu zagranicznego - tam moga byc potrzebne

    Na granicy chińsko-polskiej;))

    Pozdr
    Leszek