  • 1. Data: 2003-11-23 18:33:17
    Temat: Pytanie o rachunek/fakture
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Witam
    Zalozmy ze jest mi swiadczona jakas usluga ... do tej uslugi dokladam druga
    Caly czas przychodza mi fakturki na ta pierwsza, a o tej drugiej kompletnie
    firma zapomina ...
    Czy moze mi np po roku wyslac faktury korygujace albo jakas fakture zbiorcza
    za caly ten okres ?
    Glownie chodzi mi o tepse ... o ile za SDI juz raz zaplacilem zbiorczy
    rachunek za 8 miesiecy (mimo wielokrotnych wizyt w boku i telefonow ciagle
    zapominali mi dopisac abo na SDI do fakturki) gdzie okres zaplaty za
    najnowsze abo to bylo 6 miesiecy wczesniej, a aktualnie to nie dostalem juz
    2 razy fakturki za neostrade (na jeden numer dostaje normalnie fakturki tyle
    ze zawyzone, a na drugi przychodzi tylko abo za telefon i rozmowy) to
    chcialbym sie dowiedziec czy jak taka sytuaca bedzie sie powtarzac a ja
    bede mial na pismie ze zglaszalem problem w BOKu to musze np placic w
    styczniu fakture korygujaca za wrzesien i pazdziernik?

    Pozdrawiam Flashi

  • 2. Data: 2003-11-23 18:33:38
    Temat: Re: Pytanie o rachunek/fakture
    Od: "t." <k...@p...onet.pl>

    > Czy moze mi np po roku wyslac faktury korygujace albo jakas fakture
    zbiorcza
    > za caly ten okres ?

    powiem ci ze mialem podobny "problem" 2 lata temu
    zaplacilem za 2 pierwsze miesiace uzytkowania sdi i wyjechalem za granice a
    rachunkami i sdi zaopiekowala sie moja mlodsza siostra
    tak sie jednak stalo ze..rachunek zaczal przychodzi juz bez wliczonego sdi,
    siostra nic nie robila, choc z sdi korzystala caly czas, dopiero po 8
    miesiacach sie zorientowali (wraz z nowym rokiem chyba) i przyslali
    normalny (nie powiekszony) rachunek za kolejny miesiac i to wszystko ;)

    tak wiec nie wiem czy moga ci przyslac, w kazdym badz razie mi nie przyslali
    pozdrowka

  • 3. Data: 2003-11-23 19:56:08
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "t." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak wiec nie wiem czy moga ci przyslac, w kazdym badz razie mi nie
    przyslali
    > pozdrowka

    no coz ale ja wiem ze mi przyslali :) nawet go zaplacilem :)
    poprostu sie zastanawiam czy dobrze zrobilem...

  • 4. Data: 2003-11-23 20:04:02
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "t." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > przyslali
    >
    > no coz ale ja wiem ze mi przyslali :) nawet go zaplacilem :)
    > poprostu sie zastanawiam czy dobrze zrobilem...

    moze jeszcze inaczej :) uzywalem to powinienem zaplacic :) ale jako ze maja
    taki a nie inny burdel to kurde powinni tez za to jakies ponies
    konsekwencje...