  • 11. Data: 2008-02-05 16:14:41
    Temat: Re: Mandat a kolizja
    Od: "zenek" <m...@z...ze>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fo9rhg$s90$1@news.onet.pl...
    > skoro tak ustawiają te radary zastanawiam sie jak to bedzie w
    > przyszłosci.
    > Teoretycznie co 50 m w miscie radar, oraz kamera zliczająca
    > wykroczenia ( przejazd przez linie, wqyprzedzanie na pasach, przeskoki na
    > pomarańczowym, złe parkowanie, gadnaie przez tel, brak pasów itd...
    > Po kilku miesiacach 90% ludzi miało by komplet punktów.
    > ...Zastanawiam sie jak by rozwiązanić zeby nie doprowadzic do paralizu?
    > zwiekszą limit? obetną kilka "radarów" ...

    Myślę, że po pierwszych 10 % zawieszeń praw jazdy , pozostałe 90 % będzie
    jeździć jak aniołki :) Przynajmniej ja bym tak jeździł.
    Pozdrawiam
    zenek

  • 12. Data: 2008-02-05 16:25:16
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Pewnie wczesniej, czy później doprowadziłoby to do tego, że ludzie
    > przestana gadac przez komórki w aucie, przeskakiwać na żółtym, jeździć
    > paami dla autobusów, źle parkować. Co do zapiniania pasów, to temat na
    > inną dyskusję.

    Doprowadzi to (i to wczesniej niz pozniej), ze ludzie zaczna kompletnie
    zlewac koniecznosc posiadania prawa jazdy. I tyle efektow.

    marekz

  • 13. Data: 2008-02-05 21:36:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
> [...]
    > ...Zastanawiam sie jak by rozwiązanić zeby nie doprowadzic do paralizu?
    > zwiekszą limit? obetną kilka "radarów" ...

    i wreszcie się korki skończą bo sporo ludzi zacznie jeździć autobusami i
    nie będzie problemu. To taka selekcja naturalna

  • 14. Data: 2008-02-10 02:40:19
    Od: Majka <m...@w...pl>

    > i wreszcie się korki skończą bo sporo ludzi zacznie jeździć autobusami i
    > nie będzie problemu. To taka selekcja naturalna

    No, np. Ty.

    MSPANC