  • 11. Data: 2006-08-22 16:51:53
    Temat: Re: Mandat
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A jesli samochod ma wiecej niz jednego wlasciciela?

    Hmm... albo sie myle, albo w polskim prawie jest zapis, ze nie mozna ukarac
    dwoch osob za to samo przestepstwo... ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2006-08-22 19:01:41
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >No kosztów procesu policjant raczej płacił nie będzie.
    Nie zrozumiałeś tego co napisałem. Odniosłem się wyłącznie do
    "kłopotu", bo ten, nawet mały ma policjant, a nie kierowca. Oczywiście
    koszty ponosi ten ostatni, ale tego nie kwestionowałem.

    >A problem z wnioskiem raczej wielki nie jest.
    Ale jest i to wyłącznie po stronie policjanta, i to dokładnie
    napisałem.

    --
    Artur Golański

  • 13. Data: 2006-08-22 19:01:41
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Tiger" <c...@c...pl> napisał:

    >ze nie mozna ukarac dwoch osob za to samo przestepstwo... ;-)
    Można o współudział (w tym samym przestępstwie) to na marginesie.
    Tu, nie myl ilości wlaścicieli z ustaleniem jednego winnego.

    --
    Artur Golański

  • 14. Data: 2006-08-22 19:01:41
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Jacek Witkowski <j...@w...pl> napisał:

    >A jesli samochod ma wiecej niz jednego wlasciciela?
    Każdy z właścicieli jest też właścicielem. O resztę objaśnień poproś
    Google (temat wielokrotnie wałkowany)

    --
    Artur Golański

  • 15. Data: 2006-08-22 20:19:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jest i to wyłącznie po stronie policjanta, i to dokładnie
    > napisałem.

    Jaki kłopot ma policjant z napisaniem wniosku??
    Za to gamoń parkujący na zakazie albo podda się karze albo pojedzie do Sądu na
    Mazury ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2006-08-22 22:00:32
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 22-08-2006 o 09:34:54 Anow <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > By?em w tym roku na urlopie na Mazurach. Wróci?em jakie? 3 tygodnie
    > temu. A
    > dzi? pyszed? do domu Policjant z lokalnej Policji i powiedzia? ?e musi mi
    > wypisaae madat za to ?e w Miko?ajkach 1/4 le zaparkowa?em?
    > Mówi?c szczerze mocno mnie to zaskoczy?o.
    > Czy waszym zdaniem musz? ten madat przyj?ae i go zap?aciae?
    > Trzy tygodnie to troch? d?ugo i kompletnie niepami?tam gdzie i kiedy
    > mog?em
    > 1/4 le stan?c.
    > Czy Policja powinna mi przedstawiae jakie? dokumnety ktore to po?wiadcz?.

    To ja podczepie sie pod temat bo podobna rzecz mnie zastanawia. Czy
    wlozenie za wycieraczke mandatu za zle parkowanie jest rownoznaczne z
    przyjeciem mandatu? Bo ja np. mam wykupiony karnet i nieszczelna uszczelke
    od szyby. Wyjechalem spokojnie na mazury, wiatr zwial karnet gdzies na
    podloge a po 2 miesiacach ... no wlasnie - co? Uznaje sie, ze mandat
    zostal przyjety? I przychodza ponaglenia o jego zaplate? Czy slusznie
    zostaje wtedy pozbawiony prawa do nieprzyjecia mandatu ... albo
    przynajmniej odwolania sie?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 18. Data: 2006-08-23 07:50:42
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> napisał:

    >wlozenie za wycieraczke mandatu za zle parkowanie
    Podstwowoy błąd. Mandatów karnych nie wkłada się za wycieraczkę!

    --
    Artur Golański

  • 17. Data: 2006-08-23 07:50:42
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał:

    >Jaki kłopot ma policjant z napisaniem wniosku??
    Jakikolwiek ;-) Tu "kłopot"= trud pisania na zabytkowej maszynie.

    --
    Artur Golański

  • 19. Data: 2006-08-23 10:09:51
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > To ja podczepie sie pod temat bo podobna rzecz mnie zastanawia. Czy
    > wlozenie za wycieraczke mandatu za zle parkowanie jest rownoznaczne z
    > przyjeciem mandatu?

    nie bo mandat musi być doręczony skutecznie, tzn osobiście lub listem
    poleconym za potwierdzeniem odbioru. Ponadto masz prawo do odmowy przyjęcia
    mandatu.

  • 20. Data: 2006-08-23 12:44:06
    Od: "wrocławianin" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie bo mandat musi być doręczony skutecznie, tzn osobiście lub listem
    > poleconym za potwierdzeniem odbioru. Ponadto masz prawo do odmowy
    > przyjęcia mandatu.

    a co jesli wloza papierek za wycieraczke i trzasna zdjecie ?

    Pozdrowka
    Marek