  • 21. Data: 2005-08-16 20:05:17
    Temat: Re: Mamy ustawę ! Juz ruch sie zaczyna
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    > A na marginesie - teraz będzie można zostać sędzią bez odbycia
    > jakiejkolwiek aplikacji :-)

    piłkarskim owszem .... jeszcze by tego brakowało -:)

    RS

  • 22. Data: 2005-08-16 20:08:05
    Od: verbus <v...@i...pl>

    RS napisał(a):

    > piłkarskim owszem .... jeszcze by tego brakowało -:)
    >
    > RS

    Cóż nowa ustawa daje taką możliwość :-)

  • 23. Data: 2005-08-16 20:26:43
    Od: "Kamil Walczak" <w...@g...pl>

    > Cóż nowa ustawa daje taką możliwość :-)
    Mozliwosc daje, ale praktyka bedzie odmienna, chyba, ze nastapi pomor w sadach :-)

    pozdrawiam
    wkamil

  • 24. Data: 2005-08-16 20:28:30
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "verbus" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Cóż nowa ustawa daje taką możliwość :-)

    Czysto teoretyczna. Jak na razie sedzia nie zostaje sie z automatu po paru latach
    bycia adwokatem. Decyduja o tym inni.

  • 25. Data: 2005-08-16 20:46:26
    Temat: Re: Mamy ustawę ! Ciekawe co będzie dalej
    Od: poreba <d...@p...com>

    Max <b...@m...pl> niebacznie popelnil

    > inne dosc egzotyczne dziedziny prawa.
    > Pytanie tylko czy ta wiedza jest niezbedna
    > osobie zdajacej na aplikacje.
    Z tą egzotyką możesz się spotkać skręcając na siusiu do lasu ;)
    No i nie wiem, czy chcialbym napotkac radce/adwokata nie majacego
    _zielonego_ pojecia o prawie lesnym.
    No dobra, przestaje fudowac bezecnie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 26. Data: 2005-08-16 20:46:26
    Od: poreba <d...@p...com>

    ...@...c niebacznie popelnil

    > Co nie zmienia faktu że prawnicy mają pojęcie o nim jak o
    > odległych galaktykach w przeciwieństwie do np. rzeczoznawców
    > majątkowych - bynajmniej nie prawników. Nie wierzysz - sprawdz w
    > praktyce :)
    Sprawdzam, _w praktyce_ ;)

    --
    pozdro