  • Data: 2003-01-08 12:20:32
    Temat: Małolat i papierochy
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Odwiedziła mnie dzisiaj SM.Powód ? Jakiś gówniarz z gimnazjum przyłapany
    wczoraj na paleniu w szkole napisał w oświadczeniu, że kupił papierochy...u
    mnie.Wkurzyłam się bo papierosów małolatom nie sprzedaję. Pechowo dla niego
    a szczęśliwie dla mnie mogę udowodnić, że nie kupił ich u mnie.Jestem jutro
    umówiona z dyrektorką tegoż gimnazjum w celu wyjaśnienia
    sprawy.Prawdopodobnie spotkam się z tym gówniarzem.I tu mam pytanie .
    Jak mogę go nastraszyć ? Co mam mu nagadać ?...że go oskarżę o naruszenie
    dóbr osobistych ?...składanie fałszywych oświadczeń ?....przy okazji o zwrot
    kosztów bo straciłam dzień roboczy na wyjaśnienie tej sprawy ?
    Szczerze mówiąc najchętniej bym mu skopała tyłek

    pozdrawiam
    Beata-wkurzona dzisiaj